اخبار سینما

سیلوستر استالونه به جمع بازیگران The Epiphany پیوست

سیلوستر استالونه به جمع بازیگران The Epiphany پیوست
نویسنده : تحریریه۲۹ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ستاره نامدار هالیوود، سیلوستر استالونه، به جمع بازیگران فیلم جنایی The Epiphany پیوسته است. کمپانی ای‌جی‌سی (AGC) در “بازار فیلم اروپا” مسئولیت فروش این فیلم را بر عهده خواهد داشت. ویل یوبنک، کارگردان فیلم “فعالیت‌های فراطبیعی: خویشاوند بعدی” (Paranormal Activity: Next of Kin)، سکان هدایت این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از کیتی لاو‌جوی و راسل سامر به دست خواهد گرفت. انتظار می‌رود فیلمبرداری The Epiphany از تابستان سال آینده آغاز شود.

استالونه سابقه فیلمبرداری فیلم‌های “راکی” (Rocky) را در شهر فیلادلفیا دارد و جالب است که The Epiphany نیز در همین شهر فیلمبرداری خواهد شد. داستان فیلم حول محور یک کارآگاه پلیس در آستانه بازنشستگی می‌چرخد که باید با همکاری یک پلیس جوان و یک کشیش سابق، از وقوع قتل‌های زنجیره‌ای در خیابان‌های فیلادلفیا جلوگیری کند.

علاوه بر بازی در این فیلم، استالونه به همراه استوارت فورد، یکی از تهیه‌کنندگان The Epiphany نیز خواهد بود. استالونه اخیرا در سریال “شاه تولسا” (Tulsa King) از شبکه پارامونت+ به ایفای نقش پرداخته و همچنین نویسندگی و تهیه‌کنندگی فیلم “کرید ۳” (Creed III) را نیز بر عهده داشته است. مستند “اسلای” (Sly) با محوریت زندگی این بازیگر سرشناس نیز پاییز گذشته از طریق نتفلیکس منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید