اخبار بازی

بازی Call of Duty: Black Ops 6 به 310 گیگابایت فضای خالی نیاز ندارد!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

با شفاف‌سازی شرکت اکتیویژن، مشخص شد که بازی Call of Duty: Black Ops 6 به فضای ذخیره‌سازی 310 گیگابایتی نیاز نخواهد داشت.

پس از معرفی بازی Call of Duty: Black Ops 6، در صفحه رسمی این اثر در Store ایکس باکس، مشخص شد که بازی به 310 گیگابایت فضا برای نصب نیاز دارد. این مورد باعث حواشی زیادی برای نسخه ششم سری Black Ops شد. با این حال، اکتیویژن با بیانیه‌ای در شبکه X (توییتر سابق)، اعلام کرد که توضیحات ارائه شده در صفحه رسمی بازی صحت ندارد. این عنوان به چنین فضایی برای نصب نیاز ندارد و تا زمان انتشار، حجم اصلی آن مشخص خواهد شد.

طبق گفته‌های این شرکت، حجم 310 گیگابایتی این اثر با احتساب نسخه دوم و سوم Modern Warfare و Warzone و تمام محتوای عرضه شده برای این آثار، انجام شده است. اندازه نمایش داده شده علاوه بر نصب کامل این بازی‌ها، شامل تمام زبان‌ها، محتویات و دیگر موارد می‌شود. گفته شده است که Call of Duty: Black Ops 6 حجم به مراتب کمتری دارد. همچنین گیمرها می‌توانند بخش‌های مختلف این اثر را برای نصب مشخص کنند.

مثلا می‌توانید بازی را با بخش داستانی و آنلاین نصب کرده و پس از تجربه حالت تک‌نفره، آن را حذف کنید. اکتیویژن اعلام کرد که اندازه نهایی این اثر همزمان با نزدیک شدن به تاریخ انتشار، مشخص می‌شود. پیش از این گفته شد که بازی حتی در بخش کمپین به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد. ظاهرا این مورد به کاهش حجم بازی از طریق استریم تکسچرها با اینترنت کمک می‌کند. Call of Duty: Black Ops 6 برای عرضه در فصل پاییز برنامه‌ریزی شده است.

این بازی در تاریخ 4 آبان (25 اکتبر) برای کنسول‌های نسل هشتمی، کنسول‌های نسل نهمی و PC عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که مشترکین سرویس Xbox Game Pass می‌توانند از روز عرضه به تجربه این اثر مشغول شوند.

دیدگاهتان را بنویسید