اخبار بازی

سازندگان Call of Duty: Black Ops 6 از تاثیرات گیم پس بر توسعه بازی می‌گویند

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

به گفته ییل میلر، مدیر ارشد تری‌آرک، توسعه دهندگان بازی تا همین اواخر، از عرضه Call of Duty: Black Ops 6  برای گیم پس اطلاعی نداشتند.

استودیو توسعه دهنده Call of Duty: Black Ops 6، تری‌آرک، تا همین اواخر نمی‌دانست که آیا این بازی قرار است روی برای ایکس‌باکس گیم پس عرضه شود یا نه. در مصاحبه‌ای با VGC، مدیر ارشد تولید Treyarch، ییل میلر، در مورد تاثیرات گیم پس در روند توسعه بازی صحبت کرد. میلر به VGC گفت:

«ما برای مدت طولانی از عرضه بازی روی گیم پس اطلاعی نداشتیم. ما حتی مطمئن نبودیم که آیا قرار است این اتفاق بیوفتد یا خیر».

میلر در ادامه اذعان کرد که چگونه حضور بازی در گیم پس، در تداوم و حضور بازیکنان به Call of Duty: Black Ops 6 کمک می‌کند. به گفته میلر، از آنجایی که این بازی برای این سرویس اشتراکی عرضه می‌شود، نسبت به قبل بازیکنان بیشتری جذب خواهد کرد. میلر گفت:

«از ابتدای توسعه Black Ops 6، به این فکر می‌کردیم که چگونه مدت زیادی از آخرین تجربه بازیکنان از یک بازی Black Ops می‌گذرد. بنابراین، چه صحبت از بخش زامبی باشد و چه صحبت از بخش داستانی، بازیکنان زیادی وجود دارند که با سری آشنا نیستند و این می‌تواند اولین تجربه آن‌ها باشد».

او ادامه داد:

«سوال اینجاست که چگونه می‌توانیم محتویات جدید و کاربردی Black Ops 6 را به بازیکنان جدید آموزش دهیم؟ چیزهای زیادی برای نشان دادن به بازیکنان وجود دارد، بنابراین ما از ابتدا به این فکر می‌کردیم که چگونه بازیکنان جدیدی را جذب کنیم».

میلر همچنین در مورد بررسی مجدد جنبه‌های طراحی Call of Duty: Black Ops 6 صحبت کرد، زیرا این بازی احتمالا شاهد افزایش تعداد بازیکنان خواهد بود. این بدان معناست که تازه‌واردان به این سری، برای درگیر شدن با خط داستانی سری Black Ops و همچنین لذت بردن از حالت‌های چند نفره و زامبی بازی، به کمک نیاز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید