اخبار بازی

بازی Elden Ring به فروش 25 میلیون نسخه‌ای رسید

Elden Ring
نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

اولین بسته الحاقی بازی Elden Ring، در تاریخ 21 ژوئن برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، PC و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

با عرضه Shadow of the Erdtree طی هفته آینده، FromSoftware تایید کرد که عنوان Elden Ring حدود 25 میلیون نسخه فروخته است. آخرین نقطه عطف این بازی RPG اکشن و جهان باز، فروش بیش از 23 میلیون نسخه‌ای آن در فوریه 2024 بود.

بسته الحاقی Shadow of the Erdtree در تاریخ 1 تیر (21 ژوئن) راه‌اندازی می شود و بزرگترین DLC ساخته شده در تاریخ استودیو است. بازیکنان در این DLC به سرزمین سایه‌ها می‌روند و میکلا (برادر مالنیا) را تعقیب خواهند کرد. آن‌ها باید با یک تهدید مرموز جدید در Messmer the Impaler مقابله کنند. این منطقه چندین دانجن، باس و دشمن جدید خواهد داشت.

خوشبختانه، جمع‌آوری قطعات Scadurtree می‌تواند آسیب وارده را کاهش دهد، در حالی که Reversed Spirit Ashes آسیب ناشی از Spirit Summons را افزایش می‌دهد. همچنین حدود 100 اسلحه جدید برای تصاحب وجود دارد و وپن آرت‌های جدید قطعا نقش مهمی در گیم‌پلی خواهند داشت.

بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و PC در دسترس خواهد بود. یک رویداد ویژه با نام Red Bull در راه است، بنابراین منتظر گیم‌پلی و جزئیات جدیدی از این DLC باشید.

بازی اصلی Elden Ring در سال 2022 عرضه شد و به قدری موفق بود که توانست جایزه بهترین بازی آن سال را تصاحب کند. میازاکی و FromSoftware هیچوقت در شرایطی به این خوبی نبودند و ساخته جدید آن‌ها، تمام رکوردها را جابه‌جا کرده است. فروش بازی اصلی قطعا با انتشار DLC جدید حتی بیشتر از قبل می‌شود. بسیاری معتقدند که بازی بعدی این شرکت بزرگ ژاپنی، نسخه جدید دارک سولز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید