اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Prince of Persia: The Lost Crown برای استیم اعلام شد

پرنس آف پرشیا
نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

از زمان عرضه نسخه PC، بازی Prince of Persia: The Lost Crown تنها از طریق فروشگاه Epic Games و Ubisoft Connect در دسترس بوده است.

Prince of Persia: The Lost Crown در ماه ژانویه برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شد و اگرچه آنطور که باید فروش خوبی را تجربه نکرده است، اما منتقدان و مخاطبان هر دو از این بازی به عنوان تجربه‌ای لذت‌بخش یاد می‌کنند. به زودی، بازیکنان بیشتری این فرصت را خواهند داشت که طعم این تجربه دلنشین را بچشند.

یوبیسافت اعلام کرد که Prince of Persia: The Lost Crown به استیم می‌‎آید. این عنوان Metroidvania از زمان انتشار خود در ژانویه امسال، تنها از طریق Epic Games Store و Ubisoft Connect در دسترس بوده است. این بازی در تاریخ 18 مرداد (8 آگوست) برای فروشگاه دیجیتالی Valve منتشر خواهد شد. امیدواریم خبر مذکور به این معنی باشد که تعداد بازیکنان و خریداران این اثر بیشتر از قبل می‌شود.

توجه داشته باشید که تمام به‌روزرسانی‌های رایگان بازی که تاکنون منتشر شده‌ است، با نسخه Steam آن که شامل حالت boss rush، گزینه permadeath و غیره است، ارائه می‌شوند. همانطور که یوبیسافت اخیرا تایید کرد، این بازی در ماه سپتامبر یک DLC داستانی با نام Mask of Darkness دریافت خواهد کرد.

این بازی به معنای واقعی کلمه یک تجربه فوق‌العاده‌ است. این عنوان نه تنها بزرگ‌ترین نقاط قوت اولین نسخه‌های شاهزاده ایرانی را به تصویر می‌کشد، بلکه با ساختار مترویدوانیا، این سری را به شکلی چشم‌گیر، مجددا زنده می‌کند. از طراحی مراحل گرفته تا سیستم مبارزات، از پلتفرمینگ تا سبک بصری، از المان‌های اکتشاف تا موسیقی متن، شاهزاده ایرانی: تاج گمشده از جهات مختلف، یک دستاورد چشمگیر و یکی از بهترین باز‌ی‌های یوبیسافت در سال‌های اخیر است.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید