اخبار بازی

بازی Assassin’s Creed Shadows به شما اجازه پیشروی با هر یک از کاراکترهای دلخواه را می‌دهد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

علاوه بر این، شخصیت‌های اصلی بازی Assassin’s Creed Shadows می‌توانند آیتم‌های مختلف را بین یکدیگر جابه‌جا کنند.

یوبیسافت کبک نگاه بهتری به نحوه عملکرد شخصیت‌های Assassin’s Creed Shadows ارائه کرد. با اینکه شما می‌توانید یاسوکه را کنترل کنید و رویکردی اکشن و مستقیم داشته باشید، Naoe بیشتر به خاطر سبک مبارزات مخفیانه و مرموز خود مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال، چگونه بازی شما را به تعویض بین این دو شخصیت تشویق می‌کند؟ Simon Lemay-Comtois، مدیر بازی، به این سوال پاسخ می‌دهد:

«ما واقعا به این ایده علاقه‌مند بودیم که بازیکنان بتوانند آزادی عمل بالایی در پیشروی در بازی داشته باشند. بنابراین در اوایل ساخت بازی، ما فهمیدیم که بازیکنان مخفی‌کاری می‌خواهند، ​​فهمیدیم که مبارزه می‌خواهند، ​​اما نمی‌خواستیم بازیکنان ناخواسته بین این چیزها جابه‌جا شوند. اسلحه‌ای که دارید، زرهی که دارید، چیزی است که باید با در وضعیت و شرایط مختلف تغییر کند. خیلی سریع، متوجه شدیم که شینوبی و سامورایی دو تناسب جالب برای این کار خواهند بود، موضوعی که منجر به ساخت این دو کاراکتر در بازی شد».

اگر بازیکنان بخواهند در طول داستان تنها با یک کاراکتر به بازی بپردازند چی؟ Comtois تایید کرد که بسیاری از محتوای داستان را می‌توان در نقش هر دو شخصیت تجربه کرد و هیچ اجباری در این زمینه وجود ندارد. با این حال، شما ممکن است آیتم‌هایی مناسب برای شخصیت دیگر را لوت کنید و این موضوع، به شما در انتخاب کاراکتر دیگر انگیزه می‌دهد:

«این یک رویکرد متعادل است. بیشتر محتوا را می‌توان توسط هر یک از این شخصیت‌ها تجربه کرد. صد البته لحظاتی داستانی با تمرکز روی یک شخصیت وجود دارد، اما در سایر بخش‌های بازی، آزادید تا با کاراکتر مورد علاقه خود بازی کنید. سیستم پیشرفت بازی شما را تشویق می‌کند که بین کاراکترها جابه‌جا شوید، زیرا وقتی برای مدتی فقط با یک شخصیت بازی می‌کنید، آیتم‌های بلااستفاده زیادی روی دست خود خواهید داشت. بنابراین، بهتر است هر دو شخصیت را به طور همزمان پیشرفت دهید. در صورت پیشرفت بیش از حد با یک کاراکتر، اساسا هر گونه نگرانی در خصوص قدرت و توانایی او در یک نقطه خاص از بازی، وجود نخواهد داشت».

دیدگاهتان را بنویسید