اخبار بازی

نقشه بازی Monster Hunter Wilds بسیار بزر‌گ‌تر از نسخه قبل است

نقشه بازی Monster Hunter Wilds
نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازیکنان همچنین در حین کاوش در جهان بازی Monster Hunter Wilds با اتفاقات، NPCها و رویدادهای اتفاقی روبه‌رو می‌شوند.

بازی  Monster Hunter Wildsتریلر جدیدی را در جریان رویدادSummer Game Fest دریافت کرد که یک هیولای جدید و آب و هوای پویای بازی را به نمایش می‌گذاشت. با این حال، اعضای رسانه یک دمو 30 دقیقه‌ای از بازی را مشاهده کردند که جزئیات بیشتری مانند زخم‌های قابل مشاهده روی بدن هیولاها را به نمایش گذاشت. البته مکان‌های جدید سرزمین‌های ممنوعه نیز قابل توجه هستند. یکی از سخنگویان کپکام به GamesRadar گفت که نقشه این بازی‌ تقریبا دو برابر نسخه قبلی وسعت دارد. طبق گفته سازندگان، هر منطقه جدید دارای طیف وسیعی از هیولاهای مختلف است و یک هیولای مرکزی و اصلی دارد.

همچنین، در حالی که رعد و برق و طوفان‌های شن محیط را تغییر می‌دهند و منابع جدیدی برای جمع‌آوری پیدا می‌کنید، بی‌نهایت محتوا در جهان بازی انتظار شما را می‌کشند. اگرچه نیاز به انتشار جزئیات بیشتر داریم، اما مشخصا سازندگان روی رندوم ایونت‌ها تمرکز زیادی دارند. شاید این بدان معناست که برخی از مکانیک‌های اکتشاف بازی وابسته به همین ایونت‌ها هستند.

بازی Monster Hunter Wilds در سال 2025 برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC عرضه می‌شود و برای اولین بار در این سری، از Crossplay پشتیبانی می‌کند. نسخه دمو بازی در ماه آگوست در جریان رویداد Gamescom قابل تجربه خواهد بود، بنابراین برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید