اخبار بازی

نسخه جدید سری Shovel Knight در دست ساخت است

نسخه جدید سری Shovel Knight
نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استودیو Yacht Club Games می‌گوید که نسخه جدید «Shovel Knight»، سری را وارد یک بعد کاملا جدید خواهد کرد دارای ویژگی‌های جدیدی است.

سری Shovel Knight از زمان انتشار اولین نسخه خود در چیزی حدود ده سال پیش، تبدیل به یک نماد در صنعت بازی شده است، اما با وجود اینکه استودیو Yacht Club Games همه کار با این بازی کرد، از ساخت DLC گرفته تا توسعه اسپین‌آف‌ها و کراس‌اوورهای مختلف، تنها چیزی که این استودیو انجام نداده بود، به سرانجام رسید. منظور ساخت یک دنباله واقعی و تمام عیار است. هرچند هنوز جزئیات زیادی از این عنوان در دسترس نیست.

در ارائه اخیر Yacht Club Games Presents،  این سازنده اعلام کرد که در حال کار روی نسخه اصلی بعدی Shovel Knight است. اگرچه هنوز این بازی به طور رسمی معرفی نشده است، اما Yacht Club می‌گوید که این اثر، حدود چهار سال در دست ساخت بوده است و سری Shovel Knight را وارد یک بعد کاملا جدید خواهد کرد. آیا این بدین معنی است که نسخه جدید Shovel Knight یک بازی سه بعدی خواهد بود؟ زمان همه چیز را مشخص می‌کند. Yacht Club می‌گوید:

«ما متعهد به ایجاد تجربه ای هستیم که نه تنها به میراث سری Shovel Knight وفادار است، بلکه مکانیک‌های گیم پلی نوآورانه و پیشگامانه‌ای را نیز ارائه می‌دهد. این بازی فقط یک دنباله ساده نیست، بلکه یک ماجراجویی جسورانه و جدید است که Shovel Knight را وارد یک بعد کاملا جدید می‌کند. ما هنوز کاملا آماده رونمایی از بازی نیستیم، اما مطمئن باشید این بازی اکشن، مکانیک‌های غنی‌تر و تمام جذابیت‌هایی که از Shovel Knight انتظار دارید را برآورده خواهد کرد. چهار سال از ساخت آن می‌گذرد، زیرا ما می‌خواهیم از کیفیت نهایی بازی مطمئن شویم».

این توسعه‌دهنده همچنین می‌گوید سرنخ‌های پنهانی در مورد آینده Shovel Knight در بازی‌های گذشته این سری، یعنی Treasure Trove، Dig و Pocket Dungeon قرار داده است. بنابراین، طرفداران حتما نسخه‌های اخیر این مجموعه را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید