اخبار تکنولوژی

هدف لاجیتک MX Ink ارائه دقت بیشتر در تجربه Meta Quest است

لاجیتک MX Ink
نویسنده : دانیال نوروزی۲۹ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

برای اولین بار، دارندگان کوئست می‌توانند با استفاده از قدرت MX Ink که به‌تازگی معرفی شده است، مانند قبل با جهان‌های مجازی خود تعامل داشته باشند.

شرکت لاجیتک، که به خاطر لوازم جانبی کامپیوتری عالی خود مانند صفحه‌کلید و ماوس شناخته می‌شود، اکنون محصول جدیدی را برای هدست واقعیت مجازی متا کوئست (Meta Quest) معرفی می‌کند.

به‌طور خلاصه، این دستگاه یک قلم است و به کاربران امکان کنترل دقیق می‌دهد که می‌تواند برای افراد خلاق و حرفه‌ای عالی باشد. این محصول مانند بسیاری از لوازم جانبی کوئست، جهان‌های واقعی و مجازی را با هم ترکیب می‌کند تا تجربه‌ای یکپارچه بین این دو ایجاد کند.

Logitech MX Ink چیست؟

متا کوئست از قبل با مجموعه‌ای از کنترلرها عرضه می‌شود که برای پیمایش منو‌ها و انجام بازی‌ها طراحی شده‌اند. اما وقتی به چیزی دقیق‌تر نیاز دارید چه اتفاقی می‌افتد؟ خب، ظاهراً MX Ink در اینجا وارد می‌شود، زیرا لاجیتک آن را به‌عنوان دستگاهی یکپارچه معرفی می‌کند که کاربران می‌توانند بدون هیچ وقفه‌ای از کنترلر به قلم تغییر وضعیت دهند.

درحالی‌که این قلم می‌تواند در محیط‌های مجازی استفاده شود، به لطف نوک حساس به فشار، می‌تواند با ردیابی دقیق در دنیای واقعی نیز استفاده شود. MX Ink برای کار بر روی سطوح مختلف نیز ساخته شده است و آن را به ابزاری بسیار همه‌کاره تبدیل می‌کند. البته، به نظر می‌رسد که پشتیبانی از برنامه‌ها نیز وجود دارد، زیرا این برند در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود، تعداد انگشت‌شماری از برنامه‌های محبوب را که در زمان عرضه پشتیبانی می‌شوند، به اشتراک گذاشته است.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که MX Ink با Quest 2 و Quest 3 سازگار خواهد بود. مشخص نیست که آیا از هدست واقعیت مجازی پیشرفته‌ی متا کوئست پرو (Meta Quest Pro) پشتیبانی خواهد شد یا خیر. MX Ink در سپتامبر ۲۰۲۴ با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود. لاجیتک علاوه بر قلم، قصد دارد MX Inkwell، که یک پایه شارژ است، را همراه با MX Mat نیز عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید