اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Metroid Prime 4: Beyond مشخص شد

بازی Metroid Prime 4: Beyond
نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

ساموس آران در نسخه جدید Metroid، وارد یک مرکز تحقیقاتی در کنفدراسیون کهکشانی می‌شود تا قبل از رویارویی با سیلوکس، با دزدان فضایی مبارزه کند.

از زمانی که توسعه مجدد Metroid Prime 4 در سال 2019 شروع شد، طرفداران مشتاقانه منتظر انتشار اخبار جدید از این بازی بودند. نینتندو سرانجام اعلام کرد که نسخه جدید این سری، Metroid Prime 4: Beyond، در سال 2025 برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. اولین تریلر گیم‌پلی بازی نیز به صورت عمومی به نمایش گذاشته و بخشی از مبارزات و توانایی‌های شخصیت ساموس آران را به نمایش گذاشت.

او در این تریلر، به یک مرکز تحقیقاتی در کنفدراسیون کهکشانی که مورد حمله دزدان فضایی قرار گرفته است، نفوذ می‌کند. سیستم پرسپکتیو و هدف‌گیری که این سری به خاطر آن مشهور است، در کنار توپ مورفی که به ساموس امکان عبور از دریچه‌های تنگ را می‌دهد، بازمی‌گردند. پس از از بین بردن تعدادی از دشمنان، سیلوکس وارد صحنه می‌شود.

تریلر با یک پرش به یک محیط زیبا و سرسبز در فضای باز با درختانی عظیم در دوردست، به پایان می‌رسد. به احتمال زیاد، این دنیای جدیدی است که ساموس در آن کاوش خواهد کرد، اما ما به جزئیات بیشتری نیاز خواهیم داشت. در ماه‌های آینده با ما همراه باشید. اگرچه این بازی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود، اما Metroid Prime 4: Beyond می‌تواند برای کنسول نسل بعدی نینتندو هم عرضه شود. مورد دوم قطعا تا 31 مارس 2025 معرفی خواهد شد و شایعه شده است که سال آینده عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید