اخبار بازی

ظاهرا بازی Hollow Knight: Silksong شرایط توسعه آنچنان بدی ندارد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

با توجه به اینکه هیچ خبری درباره تاریخ انتشار Hollow Knight: Silksong به اشتراک گذاشته نمی‌شود، نگرانی در مورد وضعیت آن بیشتر شده است.

با طولانی شدن انتظار برای انتشار بازی Hollow Knight: Silksong، بسیاری امیدوار بودند که Team Cherry سرانجام در یکی از چندین رویداد تابستانه امسال، تاریخ انتشار دنباله مورد انتظار Hollow Knight را اعلام کند. البته که این اتفاق نیفتاد و بسیاری از طرفداران، در خصوص پشت صحنه ساخت بازی، نگران شدند.

با اینکه خود استودیو Team Cherry برای مدتی سکوت کرده است، اما خبر جدید به اشتراک گذاشته شده در Reddit، تا حدودی نگرانی طرفداران را برطرف می‌کند. Graig، یکی از پلی‌تسترهای اصلی Hollow Knight: Silksong، در سرور Discord رسمی بازی اطیمنان خاطری به طرفداران داد و بیان کرد که بازی در جهنم توسعه نیست. البته از نظر فنی، آن‌ها بخشی از تیم سازنده بازی نیستند، اما چون ارتباطی مستقیم با اعضای تیم ساخت دارند، ممکن است اطلاعات زیادی از پروسه ساخت و وضعیت توسعه داشته باشند.

چقدر طول می‌کشد تا خبر جدیدی در مورد Hollow Knight: Silksong بشنویم؟ مشخص نیست، اما با توجه به اینکه بازی در اوایل سال جاری، رده‌بندی‌های سنی متعددی دریافت کرد، گفته می‌شود که تا اعلام تاریخ انتشار رسمی بازی، فاصله زیادی نداریم.

هر زمان که بازی Hollow Knight: Silksong منتشر شود، برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و PC در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید