اخبار بازی

بازی Beyond Good and Evil 2 هنوز در دست توسعه است

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

شرکت یوبیسافت می‌گوید: «ما نمی‌توانیم بیشتر از این برای به اشتراک‌گذاری جزئیات جدید از Beyond Good and Evil 2 صبر کنیم».

ما در نقطه‌ای هستیم که بسیاری حتی درباره اینکه Beyond Good and Evil 2 واقعا عرضه می‌شود یا نه، سوال نمی‌کنند، اما یوبیسافت همچنان اصرار دارد که این دنباله مشکل‌دار، هنوز هم در دست ساخت است (هفت سال از اولین معرفی بازی می‌گذرد). در واقع، این شرکت مجددا به هواداران اطمینان خاطر داده است.

پیش از عرضه نسخه بیستمین سالگرد Beyond Good and Evil، شرکت سازنده بازی، اخیرا موضوعی را در توییتر بیان کرده است که در آن، جزئیات بیشتری را در مورد این ریمستر ارائه می‌کند. در این تاپیک، یوبیسافت اذعان کرده است که Beyond Good and Evil 2 «هنوز در حال توسعه» است، قبل از اینکه به همه یادآوری کند نسخه سالگرد شماره قبلی، یک ماموریت جدید و انحصاری دارد که اطلاعات بیشتر در مورد Beyond Good and Evil 2 به دستمان می‌رساند. این ماموریت نیم نگاهی به گذشته شخصیت اصلی بازی، یعنی جید خواهد داشت.

در سال 2022، در گزارش‌هایی ادعا شد که تیم سازنده Beyond Good and Evil 2 هنوز در تلاش برای تعیین مسیری درست برای بازیاست و در آن زمان، هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار داشته و به همین دلیل، چندین سال است که خبری از آن منتشر نمی‌شود. شرکت Ubisoft Montpellier، استودیویی که به‌عنوان توسعه‌دهنده اصلی روی Beyond Good and Evil 2 کار می‌کند، طبق گزارش‌ها با مشکلات زیادی در پشت صحنه توسعه و تولید مواجه شده است. لیک‌ اخیر ادعا کرد که یک تریلر جدید از این دنباله مورد انتظار آماده شده است، اگرچه باید دید چقدر طول می‌کشد تا این شرکت دوباره بازی را به نمایش بگذارد.

در همین حال، Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition در تاریخ 5 تیر (25 ژوئن) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و PC منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید