اخبار تکنولوژی

هندزفری بلوتوثی Galaxy Buds 3 Pro، تجربه‌ی شنیداری بهبودیافته در کنار طراحی جدید ارائه می‌دهد

هندزفری بلوتوثی Galaxy Buds 3 Pro
نویسنده : دانیال نوروزی۱۶ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سامسونگ قرار است سری گلکسی بادز 3 را در کنار برخی محصولات جدید دیگر از جمله نسل ششم تاشوهای گلکسی در رویداد Galaxy Unpacked که برای 10 جولای برنامه‌ریزی شده است، عرضه کند.

پیش از این رویداد، طراحی جدید هدفون‌های سری گلکسی بادز 3 در حال حاضر به صورت آنلاین ظاهر شده است. اما آیا تغییر از طراحی لوبیایی شکل به طرحی با ساقه فقط برای ظاهری جدید است یا ربطی به کیفیت صدای هدفون دارد؟

خب، Ice Universe اشاره می‌کند که گلکسی بادز 3 پرو پیشرفت‌های قابل توجهی را در تجربه شنیداری در کنار ظاهر جدید ارائه خواهد داد. او ادعا می‌کند که این هدفون TWS از صدای 24 بیتی 96 هرتز پشتیبانی می‌کند، که ممکن است یک پیشرفت ارزشمند برای علاقه‌مندان به صدا باشد. برای کسانی که با این اعداد آشنا نیستند، این اعداد نویدبخش صدای باکیفیت‌تری با گلکسی بادز 3 پرو هستند.

شایعه شده است که گلکسی بادز 3 پرو از صدای 24 بیتی 96 هرتز پشتیبانی می‌کند.

برای مرجع، گلکسی بادز 2 پرو از انتقال صدای 24 بیتی 48 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند. Buds 3 Pro باید به دستگاه‌های سامسونگ اجازه دهد صدای تقریباً بدون تلفات را انتقال دهند و در سناریوهای خاص، تجربه شنیداری بهبود یافته‌ای را ارائه دهند. با این وجود، مهم است که توجه داشته باشید که این کدک احتمالاً محدود به دستگاه‌های گلکسی خواهد بود. گلکسی بادز 2 پرو کدک صوتی SSC Hi-Fi را معرفی کرد. باید ببینیم سامسونگ نام کدک صوتی را برای جانشین تغییر می‌دهد یا آن را بدون تغییر نگه می‌دارد.

صحبت از طراحی شد، مدل Pro دارای یک ساقه مثلثی متمایز و یک نوار LED روی آن است که آن را از سایر هدفون‌های TWS با طراحی ساقه متمایز می‌کند. یک شایعه قبلی ادعا می‌کند که Buds 3 Pro ممکن است 30 ساعت عمر باتری و حرکات جدید ارائه دهد. همچنین احتمالاً از Adaptive ANC، Adaptive Equalizer و Ambient Sound پشتیبانی می‌کند و احتمالاً از بلوتوث 5.4 برای انتقال صدا استفاده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید