اخبار تکنولوژی

اپل فروشگاه اپیک گیمز را در iOS تأیید کرد/ راه برای بازگشت Fortnite هموار شد

بازی Fortnite
نویسنده : دانیال نوروزی۱۷ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

تنها چند ساعت پس از اینکه آخرین درخواست اپیک برای دریافت فروشگاه شخص ثالث خود در iOS رد شده است، به نظر می‌رسد توسعه‌دهنده Fortnite بالاخره با اپل به توافق رسیده است.

همه چیز به قالب و عبارت دکمه‌هایی که قرار است در برنامه Epic Games Store استفاده شود، خلاصه شد، اما اپیک از آن زمان پست قبلی خود را در X (توییتر سابق) به‌روزرسانی کرده و می‌گوید: «اپل به ما اطلاع داده است که فروشگاه اپیک گیمز که قبلا رد شده بود، اکنون پذیرفته شده است.»

نبرد مداوم بین این دو شرکت سال‌هاست که ادامه دارد، اما اپل در ماه مارس سال جاری پس از «گفتگو» بین دو طرف، حساب توسعه‌دهنده اپیک را مجدداً برقرار کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که در ماه فوریه دوباره بازگردانده شد و سپس دوباره حذف شد.

درخواست‌ها در ابتدای سال لغو شد، به این معنی که پرونده جاری در دیوان عالی کشور رسیدگی نمی‌شود و اپیک در اهداف خود برای بازگرداندن فروشگاه بازی خود و Fortnite محبوب به پلتفرم‌های اپل (و اندروید نیز) مصمم باقی مانده است.

در اوایل این هفته، اپیک تأیید کرد که درخواست صدور گواهینامه را ارسال کرده است و هدف آن راه‌اندازی در اتحادیه اروپا در «چند ماه آینده» است و گام بعدی «آوردن بازی‌های ما به سایر فروشگاه‌های برنامه‌های موبایل» است. اپیک از طریق X اعلام کرد: «ما می‌خواهیم با تمام فروشگاه‌هایی که شرایط عالی را به همه توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهند صحبت کنیم».

آیا هیجان‌زده هستید که دوباره در حال حرکت Victory Royale را بگیرید، یا فقط خوشحال هستید که این حماسه ممکن است به پایان برسد؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید