اخبار تکنولوژی

گوشی تاشوی آنر مجیک V3، باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و بدنه باریک ۹.۷ میلی‌متری دارد

گوشی تاشوی آنر مجیک V3
نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

در ۱۲ جولای، آنر از گوشی‌های تاشوی آنر مجیک V3 و مجیک Vs3 در چین رونمایی خواهد کرد. در حالی که این برند طراحی و گزینه‌های رنگی آن را تأیید کرده است، هنوز مشخصات کلیدی آن را فاش نکرده است.

این برند قبلا تأیید کرده بود که Magic V3 نازک‌تر و سبک‌تر از مدل قبلی خود، Magic V2 سال گذشته خواهد بود. برای کسانی که نمی‌دانند، V2 حدود ۲۳۱ گرم وزن دارد و در حالت تا شده تنها ۹.۹ میلی‌متر ضخامت دارد. اطلاعات فاش شده جدید در Weibo نشان می‌دهد که Magic V3 نازک‌تر و سبک‌تر است و باتری بزرگ‌تری دارد.

اطلاعات فاش شده جدید نشان می‌دهد که Honor Magic V3 دارای یک باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت بزرگتر از Magic V2 است. با کمال تعجب، این برند علی‌رغم بسته‌بندی باتری بزرگتر، موفق شده است ضخامت Magic V3 را به ۹.۷ میلی‌متر کاهش دهد. علاوه بر این، V3 تنها ۲۲۶ گرم وزن دارد.

صحبت از طراحی شد، رسما اعلام شده است که Magic V3 در چهار رنگ عرضه می‌شود: مشکی، قهوه‌ای، سفید و سبز. این دستگاه دارای یک قاب فلزی برای دوام و رتبه IPX8 برای مقاومت در برابر آب است.

دوربین پشتی Honor Magic V3 شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS است. عدم قطعیت در مورد لنز فوق عریض آن وجود دارد، اما شایعات حاکی از آن است که دارای یک دوربین تله فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکال ۳.۵ برابر است.

گزارش شده است که باتری بزرگ Magic V3 قادر به شارژ سریع ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم است. در زیر قاب، این گوشی تاشو دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود. اطلاعات فاش شده جدید ویژگی‌های اضافی مانند موتور خطی x-axis و پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای را نشان داده‌اند.

هیچ چیز قطعی در مورد Magic Vs3 مشخص نیست. گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که ممکن است با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 عرضه شود. انتظار می‌رود که در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید