اخبار بازی

بازی EA Sports FC 25 طی 10 روز آینده معرفی خواهد شد!

معرفی بازی EA Sports FC 25
نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

ظاهرا نسخه جدید EA Sports مجددا میان نسلی خواهد بود، در حالی که احتمالا برای نینتندو سوییچ نیز عرضه می‌شود.

در سال 2023، FIFA 24 به EA Sports FC 24 تغییر نام داد و دومین نسخه سری با نام‌گذاری جدید، قرار است چند ماه دیگر عرضه شود. با این حال، دقیقا چه زمانی می‌توانیم انتظار معرفی بازی را داشته باشیم؟ اگرچه در حال حاضر جزئیات رسمی کم است، اما به نظر می‌رسد اطلاعاتی در خصوص تاریخ انتشار احتمالی و زمان معرفی بازی به دست بازیکنان رسیده است.

یک افشاگر برجسته به نام billbil-kun در گزارشی در Dealabs ادعا کرده است که EA Sports FC 24 ظرف 10 روز آینده و قبل از انتشار در ماه سپتامبر، معرفی خواهد شد. به طور خاص، این بازی در تاریخ 6 مهر (27 سپتامبر) عرضه می‌شود، با این حال، کسانی که نسخه Ultimate را خریداری می‌کنند، مانند سایر نسخه‌ها از 31 شهریور (20 سپتامبر) به بازی دسترسی خواهند داشت.

طبق اطلاعات منتشر شده، نسخه Ultimate بازی با قیمت 99.99 دلار به فروش خواهد رسید، در حالی که نسخه استاندارد با قیمت 69.99 دلار ارزش‌گذاری می‌شود. علاوه بر این، صفحه PlaystationSize در توییتر که اخبار پلی‌استیشن را پوشش می‌دهد، اذعان کرده است که این بازی برای پلی‌استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد، به این معنی که احتمالا می‌توانیم منتظر نسخه ایکس‌باکس وان نیز باشیم. احتمالا بازی همچنان روی نینتندو سوییچ نیز عرضه می‌شود. منتظر اطلاعات بیشتر در روزهای آینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید