اخبار بازی

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای سرویس گیم‌پس عرضه می‌شود

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای سرویس گیم‌پس
نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

ادعا شده است که بازی تیراندازی اول شخص Call of Duty: Modern Warfare 3 در نیمه دوم جولای وارد این سرویس می‌شود.

Call of Duty بالاخره در این ماه روی Game Pass عرضه می‌شود، البته اگر گزارش اخیر را باور کنید. به گفته تام هندرسون از Insider Gaming، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 (2023) در نیمه دوم جولای وارد این سرویس می‌شود.

ظاهرا یک اعلامیه احتمالی طی ساعت‌های آینده منتشر می‌شود و طبق گزارش‌ها، با افزایش قیمت Game Pass همراه خواهد بود. مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که قیمت Game Pass Ultimate از 10 جولای از 16.99 دلار به 19.99 دلار در ماه افزایش می‌یابد. قیمت سرویس PC Game Pass از 9.99 دلار به 11.99 دلار خواهد رسید.

سرویس Xbox Game Pass با Xbox Game Pass Standard با قیمت 14.99 دلار جایگزین خواهد شد. دسترسی روز اول به عناوین فرست پارتی، EA Play و موارد دیگر، تنها با خرید اشتراک آلتیمیت ممکن خواهد بود. با توجه به شایعاتی مبنی بر انتشار بازی‌های بعدی Call of Duty برای سرویس گیم‌پس، این افزایش قیمت منطقی و قابل پیش‌بینی بود.

دیگر عناوین منتشر شده توسط Activision که برای گیم پس عرضه می‌شوند، عبارتند از Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، Spyro Reignited Trilogy و Tony Hawk’s Pro Skater 1+2. منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر در همین زمینه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید