اخبار بازی

سازندگان Silent Hill: The Short Message به‌زودی از یک بازی ترسناک جدید رونمایی می‌کنند

بازی ترسناک ساخت سازندگان Silent Hill
نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی جدید این شرکت «ماجراجویی ترسناک به سبک ژاپنی» یک شخصیت را نشان می‌دهد که در یک «دنیای ناشناخته» به دام افتاده است و باید از هیولاها فرار کند.

استودیوHexaDrive ، سازنده Silent Hill: The Short Message، یک عنوان جدید و ترسناک به سبک ژاپنی در دست ساخت دارد. یک تیزر جدید از این پروژه منتشر شد که گویا در یک خانه سنتی ژاپنی قرار دارد. در ثانیه 0:09، یک شاخک قابل مشاهده است و سپس یک بخش پرآب به نمایش درمی‌آید.

طبق توضیحات تیزر، قهرمان داستان وارد دنیایی ناشناخته شده است و بازیکنان باید به او کمک کنند تا به خانه برگردد. در این فرآیند، معماهایی برای حل کردن و هیولاهایی برای اجتناب از آن‌ها وجود دارد. این عنوان جدید در تاریخ 29 تیر (19 جولای) و در جریان رویداد BitSummit Drift واقع در شهر کیوتو به طور کامل معرفی خواهد شد. همچنین از 29 تا 31 تیر (19 تا 21 جولای) در غرفه توسعه‌دهندگان قابل تجربه است.

در کنار بازی جدید HexaDrive، رویداد BitSummit Drift میزبان بیش از 100 عنوان از بازی‌سازان مستقل خواهد بود؛ از جمله بازی جدید توسعه دهنده Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise، بازی Chicken Police: Into the HIVE! از استودیو The Wild Gentleman و Tokyo Underground Killer از شرکت Phoenix Game Productions (که روی بازسازی Resident Evil 4 نیز کار کرده است).

دیدگاهتان را بنویسید