شایعه: راکستار سرویس GTA+ را به نینتندو سوییچ خواهد آورد

سرویس GTA+
نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سرویس اشتراکی شرکت راکستار ظاهرا نینتندو سوییچ را به عنوان یک پلتفرم در وبسایت رسمی این شرکت اضافه کرده است.

GTA+، سرویس اشتراکی ماهانه راکستار گیمز، ممکن است برای نینتندو سوییچ عرضه شود. این سرویس که در سال 2022 راه‌اندازی شد، در حال حاضر برای پلی‌استیشن و ایکس‌باکس در دسترس است و مجموعه‌ای از عناوین محبوب راکستار و همچنین محتویات زیادی از GTA Online را در اختیار مشترکین خود می‌گذارد. این سرویس ممکن است به زودی راه خود را به پلتفرم نینتندو باز کند.

وبسایت رسمی راکستار گیمز که توسط یکی از اینسایدرهای این شرکت به نام Tez2 مشاهده شد، لیست پلتفرم‌هایی که مشترکین GTA+ می‌توانند بازی‌های این شرکت را در آن‌ها تجربه کنند را به‌روزرسانی کرده است. نینتندو سوییچ ظاهرا به این لیست اضافه شده است، حتی اگر در حال حاضر از GTA+ پشتیبانی نکند. این امر نشان می‌دهد که می‌توان آن را در دسترس کسانی که از پلتفرم نینتندو استفاده می‌کنند، قرار داد.

عناوین راکستار که می‎توانند در کنسول نینتندو سوییچ به مشترکین ارائه شوند، عبارتند از Red Dead Redemption، Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition و L.A. Noire. البته، با توجه به اینکه نینتندو قرار است کنسول بعدی خود را در مقطعی قبل از آوریل سال آینده رونمایی کند، بعید نیست که بازی‌های دیگر این شرکت برای کنسول جدید نینتندو عرضه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید