اخبار تکنولوژی

2024 در انحصار آیفون 15 پرومکس

2024 در انحصار آیفون 15 پرومکس
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۶ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سری آیفون ۱۵ شرکت اپل چند ماه است که به بازار عرضه شده است. علی‌رغم آنکه به نظر می‌رسد شور و شوق اولیه برای این گوشی‌ها کم‌رنگ شده باشد، هم‌چنان گمانه‌زنی‌هایی در مورد فروش آن‌ها در حال جریان است.

با توجه به ارزیابی تازه‌ای که توسط مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد شرکت TF Securities، از Largan، تامین‌کننده لنز دوربین اپل، درباره فروش مدل‌های مختلف سری آیفون ۱۵ صورت گرفته، انتظار می‌رود مدل پرو مکس بیشترین میزان فروش را در بین اعضای این خانواده تجربه کرده باشد.

آیفون 15 پرومکس

مینگ چی کو تحلیلگر شرکت TF Securities پیش‌بینی می‌کند آیفون ۱۵ پرو مکس جایگاه خود به عنوان پرفروش‌ترین مدل خانواده آیفون را در نیمه اول سال ۲۰۲۴ حفظ خواهد کرد.

او تاکید دارد که لنز تله‌فوتو خود در این مدل سودآوری قابل توجهی برای شرکای زنجیره تامین اپل از جمله لارگان به همراه خواهد داشت. کو پیش‌بینی می‌کند حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد از فروش کل آیفون‌های سری ۱۵ در نیمه اول سال آتی مربوط به مدل پرو مکس خواهد بود که برای نتایج مالی اپل بسیار حیاتی توصیف می‌شود. او انتظار دارد لنز تتراپریسم آیفون ۱۵ پرو مکس می‌تواند درآمد لارگان را تا ۱۲۱/۷ میلیون دلار افزایش دهد و تنها به تنهایی می‌تواند منجر به رشد ۲۰ تا ۲۵ درصدی درآمد لارگان در نیمه اول ۲۰۲۴ شود.

دیدگاهتان را بنویسید