اخبار بازی

استودیو 2K ظاهرا روی یک بازسازی معرفی نشده کار می‌کند

استودیو 2K
نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

پروفایل LinkedIn یکی از انیماتورهای استودیو 2K نشان می‌دهد که این شرکت در حال توسعه یک بازسازی معرفی نشده است.

ما هر ساله شاهد عرضه بازسازی‌های زیادی از عناوین محبوب و قدیمی هستیم. با توجه به اینکه تعداد زیادی از آن‌ها باکیفیت بوده و به موفقیت‌های زیادی دست پیدا می‌کنند، بازسازی بازی‌های قدیمی لزوما چیز بدی نیست و به نظر می‌رسد که ممکن است پروژه‌های این‌چنینی بیشتری در پیش‌ رو داشته باشیم، حتی از طرف شرکت‌هایی که سابقه زیادی در ساخت بازسازی ندارند. یکی از این شرکت‌ها، کمپانی 2K است.

همانطور که MP1st گزارش داد، صفحه LinkedIn برت شوپ که به عنوان انیماتور در شرکت 2K فعالیت دارد، نشان می دهد که این شرکت در حال کار روی یک بازسازی مرموز است. او یک “بازسازی معرفی نشده” را در میان بازی‌هایی که در شرکت 2K روی آن‌ها کار می‌کند، لیست کرده است.

همچنین بازی‌های معرفی‌نشده BioShock و Mafia، یک بازی ورزشی و یک بازی لغو ‌شده توسط Supermassive که ظاهرا با نام رمز «Erebus» ساخته می‌شد، فهرست شده‌اند. جالب اینجاست که به نظر می‌رسد شوپ اطلاعات مذکور را بعد از گزازش MP1st از صفحه خود حذف کرده است.

با فرض اینکه 2K واقعا به دنبال بازسازی یکی از عناوین قدیمی خود است، این پروژه دقیقا چه چیزی خواهد بود؟ حدس و گمان‌های زیادی روی میز قرار دارد؛ از BioShock و XCOM گرفته تا Borderlands و موارد دیگر، این شرکت ipهای زیادی در اختیار دارد که می‌تواند روی آن‌ها بازنگری انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید