اخبار سینما

اکران ضعیف فیلم A Haunting in Venice گیشه داخلی

اکران ضعیف فیلم A Haunting in Venice گیشه داخلی
نویسنده : تحریریه۲۶ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

این فیلم که سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های جنایی مرموز به کارگردانی و بازیگری Kenneth Branagh است، در مسیر افتتاحیه با فروش حدود 14 میلیون دلار در اولین آخر هفته خود قرار دارد که به طور معمول عدد خوبی برای تضمین جایگاه برتر نیست.

در حالی که فروش افتتاحیه A Haunting in Venice کمی بهتر از 12.8 میلیون دلاری است که آخرین قسمت این مجموعه، Death on the Nile، سال گذشته به دست آورد، اما باید به یاد داشته باشیم که بازار در آن زمان هنوز در موقعیت بسیار نامشخصی قرار داشت. از آن زمان به بعد، اوضاع به شدت بهبود یافته است و باکس آفیس تابستان به لطف فیلم‌های Barbie و Oppenheimer به شکوه پیش از همه گیری بازگشته است.

Death on the Nile در اکران داخلی خود تنها با 45 میلیون دلار به کار خود پایان داد و در سطح بین المللی نیز عملکرد چندان خوبی نداشت و در مجموع کمتر از 140 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. در مقایسه، اولین فیلم این مجموعه، Murder on the Orient Express در سال 2017، اکران داخلی خود را با بیش از 100 میلیون دلار به پایان رساند و بیش از 350 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

با اقتباس از رمان‌های آگاتا کریستی، هر یک از این فیلم ها توسط Branagh کارگردانی شده است که همچنین نقش کارآگاه مشهور بلژیکی، هرکول پوآرو، را ایفا می‌کند.

لازم به ذکر است که هنوز مشخص نیست کدام فیلم در صدر گیشه داخلی قرار خواهد گرفت. فیلم The Nun II که هفته گذشته صدرنشین بود، همچنان برای کسب مقام اول در دومین آخر هفته خود در حال رقابت است. این فیلم در دومین جمعه خود 4.3 میلیون دلار دیگر به فروش خود اضافه کرد، اما نکته قابل توجه این است که از مرز 100 میلیون دلار در گیشه جهانی عبور کرد.

انتظار می رود فیلم The Equalizer 3 از سونی با فروش 2.1 میلیون دلار در سومین جمعه خود در جایگاه سوم قرار گیرد. این فیلم در حال نزدیک شدن به مرز 100 میلیون دلار در گیشه داخلی است و امیدوار است به پرفروش‌ترین قسمت فرانچایز اکشن تبدیل شود.

رقابت برای جایگاه های چهارم و پنجم در این آخر هفته نزدیک است، با بزرگترین فیلم سال، Barbie، که همچنان اعداد خوبی را ارائه می‌دهد، با وجود اینکه اکنون در پلتفرم های PVOD در دسترس است. این فیلم به احتمال زیاد پس از My Big Fat Greek Wedding 3 که تا روز یکشنبه حدود 18 میلیون دلار در گیشه داخلی فروش خواهد کرد، در جایگاه پنجم قرار خواهد گرفت.

Barbie، از سوی دیگر، به دنبال عبور از مرز 623 میلیون دلار در گیشه داخلی است.

دیدگاهتان را بنویسید