اخبار سینما

زمان پخش فیلم سینمایی یک مکان ساکت 3 (A Quiet Place 3)

زمان پخش فیلم سینمایی یک مکان ساکت 3
نویسنده : سارا محمدی۰۹ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سه گانه فیلم سینمایی یک مکان ساکت بالاخره تایید شد، خود را برای تماشای صحنه های ترسناک یک مکان ساکت 3 آماده کنید.

جان کرازینسکی اعلام کرد که قسمت سوم از فیلم سینمایی یک مکان ساکت در سال 2025 اکران خواهد شد. ستاره «اداره» و «جک رایان» در روز سرمایه گذار پارامونت در سه شنبه این هفته این موضوع را اعلام کرد. اگرچه کرازینسکی هر دو فیلم از این سه گانه را کارگردانی کرده است، اما هنوز مشخص نیست که برای آنچه فصل آخر از این داستان در نظر گرفته می شود، باز خواهد گشت یا نه.

بیگانگان هیولایی که به دنبال صدا می گردند، آنتاگونیست های اصلی فیلم یک مکان ساکت هستند. فیلم داستان زمانی را روایت می کند که انسان ها به امید این که توجه این هیولاها را به خود جلب نکنند مخفی شده اند، زیرا در غیراینصورت باید با دنیای بی رحم خداحافظی کنند. کرازینسکی و همسرش امیلی بلانت در قسمت اول از این سه گانه ایفای نقش کردند. در قسمت دوم، کیلیان مورفی و جیمون هونسو به بلانت پیوستند. نوآ ژوپ و میلیسنت سیموندز نقش دو کودک را بازی می کنند.

یک مکان ساکت 3 در واقع دومین فیلم برنامه ریزی شده در این فرنچایز است. جف نیکولز، کارگردان «ویژه نیمه شب» برای رسیدگی به پروژه جدیدی که در ابتدا «قسمت سوم» در نظر کرفته می شد، در اکتبر سال 2020 معرفی شد.

با این وجود، این ایده از کرازینسکی از آن زمان به یک اسپین آف تبدیل شد و اکنون مایکل سارنوسکی به گروه کارگردانی آن ملحق شده است. مایکل سارنوسکی مسئول جدیدترین تلاش نیکلاس کیج در فیلم خوک می باشد. این فیلم در همان جهان ساخته می شود، اما شخصیت های جدیدی در آن به تصویر کشیده می شوند. در حال حاضر، تاریخ اکران در سال 2023 برای آن در نظر گرفته شده است.

جان کرازینسکی که بیشتر به خاطر نقش آفرینی در نقش جیم هالپرت در «اداره» به شهرت رسیده است، از فیلم اول این سه گانه ترسناک در سال 2018 کارگردانی را برعهده گرفته است. پروژه جدید او یک فیلم فانتزی کودکانه به نام «اگر» خواهد بود که فهرست بازیگران آن عبارتند از رایان رینولدز، استیو کارل، فوبی والر-بریج و فیونا شاو.

در روز سرمایه گذار پارامونت، کمپانی اعلام کرد که سرویس پخش آن ها تحت عنوان پارامونت پلاس برنامه های تلویزیونی و فیلم های خود را بیش از پیش گسترش خواهد داد. این شامل فیلم جدید «پیشتازان فضا»، سومین فیلم سونیک و نیز سریال اسپین آف «ناکلز» و مجموعه ای از برنامه های کودکان ازجمله «باب اسفنجی شلوار مکعبی»، «لاک پشت های نینجا نوجوان» و «بچه کوسه» است. پارامونت پلاس در اواخر امسال به اشتراک Sky and NOW در ایرلند و انگلستان اضافه خواهد شد.

همچنین بخوانید: فیلم هایی که در سال 2024 اکران میشوند

دیدگاهتان را بنویسید