اخبار بازی

بازی Ace Combat 7: Skies هم اکنون برای نینتندو سوییچ در دسترس است

بازی Ace Combat 7: Skies
نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی شبیه ساز Ace Combat 7: Skies در ابتدا در سال ۲۰۱۹ برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد.

با گذشت بیش از پنج سال از عرضه بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، سرانجام این عنوان برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت. Bandai Namco اوایل سال جاری اعلام کرد که این عنوان تحسین‌ شده در تابستان امسال برای پلتفرم نینتندو عرضه خواهد شد و این بازی هم‌اکنون برای مخاطبین این کنسول در دسترس قرار دارد. به همین منظور، یک تریلر زمان عرضه از بازی منتشر شد که می‌توانید از صفحه یوتیوب رسمی Bandai Namco تماشا کنید.

نسخه نینتندو سوییچAce Combat 7: Skies  علاوه بر تجربه کلی، تمامی DLCهای پس از عرضه را نیز شامل می‌شود و به بازیکنان امکان دسترسی به کل محتوای بازی را می‌دهد. بازی فراتر از یک کمپین تک نفره است و یک بار دیگر بازیکنان را به فضای تخیلی Strangereal می‌برد. این بار به عنوان خلبان جنگنده Trigger، بازیکنان در حالت‌های چند نفره بازی به رقابت خواهند پرداخت.

از دید منتقدین، Ace Combat 7 بازی بسیار خوبی است که با محتویات غنی و متنوع خود، بازیکنان و طرفداران پرواز را ساعت‌ها سرگرم می‌کند. بازی Ace Combat 7: Skies Unknown روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC نیز موجود است. این بازی بیش از 5 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید