اخبار بازی

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown به فروش 5 میلیون نسخه‌ای رسید

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در سال 2019 توسط Bandai Namco برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown به زودی پنج ساله می‌شود، اما این بازی اکشن از زمان انتشارش با سرعت ثابتی به فروش خود ادامه داده است. شرکت Bandai Namco اعلام کرد که این بازی در حال حاضر بیش از 5 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است که با نگاهی به آمار فروش یک سال پیش، متوجه می‌شویم که این اثر در طول یک سال اخیر، فروش ثابتی را تجربه کرده است.

در حال حاضر، نسخه جدید Ace Combat در دست ساخت است. Bandai Namco در آگوست 2021 این خبر را تایید کرد، اگرچه جزئیات زیادی از بازی در دست نیست و قبلا تایید شده بود که این بازی روی Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد. در جولای سال گذشته، کمپانی Bandai Namco همچنین اعلام کرد که Bandai Namco Aces را تاسیس کرده است تا برای توسعه‌های آینده این فرنچایز به ILCA کمک کند.

Ace Combat 7 بازی بسیار خوبی بود که می‌توانست تماما به نیازهای طرفدران سبک پرواز و نبردهای هوایی پاسخ دهد. بازی Ace Combat 7: Skies Unknown روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس است و همچنین می‌توان آن را روی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس تجربه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید