اخبار سینما

یک بازیگر آمریکایی به دلیل خشونت خانگی از مارول کنار گذاشته شد

یک بازیگر آمریکایی به دلیل خشونت خانگی از مارول کنار گذاشته شد
نویسنده : تحریریه۲۸ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به دنبال محکومیت بازیگر نامزد جایزه امی «جاناتان مایرز» به اتهام ضرب و شتم همسر سابقش در دادگاه نیویورک، استودیوی مارول تصمیم گرفت که دیگر با او همکاری نداشته باشد.

جاناتان مایرز که نقش شخصیت شرور «He Who Remains» معروف به «کانگ تسخیرگر» را در فازهای 4 تا 6 دنیای سینمایی مارول ایفا می‌کرد، پس از دستگیری در 25 مارس 2023، از حمایت مدیر برنامه خود در 360 Entertainment و مسئول روابط عمومی خود در The Lede Company محروم شد. او همچنین از پروژه‌های متعددی از جمله فیلمبرداری فیلم «The Man in My Basement» براساس رمانی از والتر موسلی، مبارز تبلیغاتی تیم بیسبال تگزاس رانرز و فیلم زندگینامه ای «Otis Redding» کنار گذاشته شد.

با این حال، WME همچنان به نمایندگی از مایرز ادامه می‌دهد و الین روسولپ، مدیر برنامه قدیمی او، در دادگاه دفاع از او شهادت داد.

پیش از دستگیری، مایرز سال 2023 را به خوبی آغاز کرده بود و با بازی در فیلم های پرفروش Ant-Man and the Wasp: Quantumania و Creed III موفقیت های زیادی کسب کرده بود. او همچنین برای بازی در فیلم درام Sundance Magazine Dreams مورد تحسین قرار گرفته بود.

در حال حاضر وضعیت نقش کانگ تسخیرگر در دنیای سینمایی مارول نامشخص است و باید منتظر ماند تا واکنش مارول به این موضوع مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید