اخبار سینما

اولین تصاویر آنجلینا جولی در نقش یک خواننده مشهور اپرا در فیلم “ماریا”

تصاویر آنجلینا جولی در فیلم ماریا
نویسنده : سارا محمدی۱۸ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پابلو لارین اولین تصاویر از فیلم جدیدش ماریا (Maria)، فیلمی بر اساس زندگی ماریا کالاس سوپرانو یونانی تبار آمریکایی که قرار است آنجلینا جولی نقش او را بازی کند منتشر کرد. تولید این فیلم پس از توافق موقت با SAG-AFTRA رسما آغاز می شود. اینفیلم در مورد زندگی شخصی و حرفه ای ماریا کالاس خواننده مشهور اپرا است که یکی از برجسته‌ ترین چهره‌ های حوزه هنری خود در قرن بیستم بوده است.

لباس هایی که انجلینا جولی در این فیلم به تن دارد از تصاویر واقعی که از ماریا کالاس موجود است الهام گرفته شده است. ماریا در طول زندگی خود با داستان های متفاوتی از مطبوعات، رسوایی ها و مشکلات سلامتی دست و پنجه نرم کرد.

لارین با ساخت فیلم های زندگی نامه ای غریبه نیست زیرا او در فیلم 2016 خود یعنی ژکی با بازی ناتالی پورتمن در نقش همسر جان اف‌. کندی به زیبایی نشان داد که کندی چگونه با عواقب پس از مرگ همسرش و چشم انداز سیاسی ناشی از این رویداد آسیب زا دست و پنجه نرم می کرد. این فیلمساز شیلیایی سعی خواهد کرد با همان سطحی از جزئیات و احترام به زندگی ماریا کالاس نزدیک شود که در زمان کار بر روی ژکی و اسپنسر (فیلمی بر اساس زندگی پرنسس دایانا) نشان داد.

یک ماجرای افسانه ای

آنجلینا جولی در فیلم ماریا

در کنار آنجلینا جولی هالوک بیلگینر نقش ارسطو اوناسیس را به تصویر می کشد. اوناسیس به عنوان یک تاجر با بزرگترین ناوگان کشتیرانی خصوصی جهان، با کالاس رابطه جنجالی داشتند، زیرا هر دوی آنها در زمان شروع رابطه خود ازدواج کرده بودند. به طور تصادفی، اوناسیس در دوره دیگری از زندگی خود با ژاکلین کندی ازدواج کرد و ارتباط مستقیمی بین دو فیلم لارین ایجاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید