اخبار بازی

ظاهرا بازی بتلفیلد جدید یک ریبوت خواهد بود!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد توسعه‌ دهنده‌های Battlefield برنامه‌های جدیدی برای ادامه‌ی این فرنچایز دارند.

در حالی که عده‌ی زیادی انتظار بازی جدید Battlefield را می‌کشند، جزئیات زیادی از آن منتشر نشده و هنوز علامت سوال‌هایی درمورد آن وجود دارد. مثلا، این که Battlefield بعدی یک ریبوت یا یک بازی کاملا جدید یا ادامه‌ی عنوان قبلی است، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این حال، احتمالاتی بر اساس صحبت‌های اخیر اندرو ویلسون مدیر عامل EA، به وجود آمده که تامل برانگیز هستند. او از بتلفیلد بعدی به عنوان «تصوری مجدد از یک اکوسیستم واقعا متصل» یاد کرده است.

برخی عقیده دارند اندرو ویلسون مدیر عامل EA، از «اکوسیستم واقعا متصل» به چند ایده از سری رقیب Call of Duty اشاره دارد. همانطور که می‌دانید، در سال‌های اخیر Call of Duty موفق شد یک سرویس زنده به همراه بازی رایگان Warzone در اختیار کاربرانش قرار دهد. اینطور که به نظر می‌رسد، EA قصد دارد برای بازی بعدی Battlefield تلاش کند تا چیزی فراتر از ورود سنتی بازیکنان به این فرنچایز ایجاد کند و در واقع، محتوای جذاب‌تری نسبت به بازی‌های قبلی به کاربران عرضه شود.

جالب است بدانید مدتی پیش وینس زامپلا (Vince Zampella)، رئیس استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) که وظیفه‌ی نظارت و رهبری بازی‌های Battlefield را برعهده دارد، اعلام کرد تیم توسعه دهنده قصد دارند به شکلی گسترده، باعث رشد و توسعه‌ی هر چه بیشتر Battlefield شوند و تجربه‌ای جالب را برای بازیکنان خود رقم بزنند. از طرفی دیگر، بایرون بیدی، رئیس سابق Call of Duty هم در کنار وینس زامپلا مشغول به فعالیت در پروژه‌ی Battlefield بوده و به تازگی استخدام شده است. پس بعید نیست حدس و گمان‌ها درمورد ایده‌گیری از Call of Duty: Warzone، منطقی باشد.

متاسفانه هنوز جزئیات دقیقی درمورد بازی جدید و مورد انتظار Battlefield منتشر نشده و EA هنوز رسما چیزی را تایید نکرده است. با این وجود، به نظر می‌رسد امید و انتظار زیادی برای عنوان بعدی این فرنچایز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید