اخبار سینما

تاریخ انتشار فیلم آکوامن 2 با نام Aquaman and the Lost Kingdom

تاریخ انتشار فیلم آکوامن 2
نویسنده : سارا محمدی۲۷ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طرفداران دنیای DC برای فرارسیدن تاریخ انتشار آکوامن 2 (Aquaman 2) لحظه شماری می کنند. با توجه به موفقیت بی‌ نظیر اولین فیلم «آکوامن»، انتظارات برای قسمت دوم بسیار بالاست، در ادامه هر آنچه در مورد تاریخ انتشار Aquaman 2، اسامی بازیگران، داستان و غیره می دانیم را با شما به اشتراک می گذاریم.

تاریخ اکران فیلم آکوامن 2

دومین قسمت از فیلم سینمایی آکوامن با نام رسمی Aquaman and the Lost Kingdom، ساخته جیمز وان قرار است روز چهارشنبه 20 دسامبر 2023 (29 آذر 1402) اکران شود. ماه دسامبر ماه تعطیلات است، انتخاب این تاریخ برای انتشار آکوامن 2 به این دلیل است که برادران وارنر به دنبال تکرار موفقیت فیلم اصلی هستند که در تاریخ مشابهی منتشر شد و بیش از یک میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورد.

داستان آکوامن 2

آکومن 2 ادامه ای است بر قسمت اول و ماجراهای زیر آب آرتور کاری با بازی جیسون موموآ، با این تفاوت که Aquaman 2 تلاش آرتور برای حفظ صلح بین آتلانتیس و جهان روی آب را عمیق تر به تصویر می کشد. هنگامی که یک تهدید جدید در قالب یک دشمن قدرتمند آتلانتیس ظاهر می شود، آرتور باید با گذشته خود مقابله کند و سرنوشت خود را به عنوان حاکم برحق آتلانتیس در آغوش بگیرد. در کنار او، مرا با نقش آفرینی امبر هرد قرار دارد. این فیلم پیچیدگی‌ های هویت دوگانه آرتور را به‌ عنوان قهرمانی که بین دو دنیا قرار گرفته است، بررسی می‌ کند. فیلم آکوامن با جلوه‌ های بصری خیره‌ کننده در زیر آب، نبردهای حماسی و داستانی جذاب، وعده می‌ دهد که فصل دوم پر از صحنه های اکشن و احساسی باشد.

بازیگران آکوامن 2

در آکوامن 2 جیسون موموآ در نقش آرتور کری کاریزماتیک، با نام مستعار آکوامن که دنیای زیر آب آتلانتیس را زنده می کند بازمی گردد. امبر هرد دوباره نقش خود را در نقش مرا، جنگجوی سرسخت و عاشق آرتور بازی می کند.

در بازگشت به این فرنچایز چهره‌ های آشنایی مانند ویلم دفو و پاتریک ویلسون در نقش برادر ناتنی و دشمن سابق آرتور حضور دارند. احتمالا در کنار این بازیگران باتجربه، استعدادهای تازه ای نیز حضور خواهند داشت.

کارگردان آکوامن 2

کارگردانی آکوامن ۲ بر عهده جیمز وان است که به‌خاطر مهارتش در عرصه فیلم‌ سازی بلاک‌ باستر شناخته می‌ شود. کارهای قبلی جیمز وان شامل فرنچایزهای موفقی مانند «احضار» و اولین فیلم «آکوامن» بود که به یک موفقیت جهانی در باکس آفیس تبدیل شدند. جیمز وان با داستان سرایی رویایی و تخصص خود در ایجاد جهان های بصری خیره کننده، کاملاً آماده است تا مخاطبان را به یک ماجراجویی هیجان انگیز دیگر به دنیای زیر آب آکوامن ببرد.

سخن پایانی

«آکوامن 2» با داستان سرایی بلندپروازانه، جلوه‌ های بصری الهام‌ بخش و شخصیت‌ پردازی قوی، سر و صدای زیادی در دنیای سینمای ابرقهرمانی ایجاد کرده است. بازگشت کارگردان جیمز وان به سکان هدایت، بازی کاریزماتیک جیسون موموآ، بازی قدرتمند امبر هرد در نقش مرا و اضافه شدن Pilou Asbæk به عنوان آنتاگونیست قدرتمند آتلانتیس همگی نوید یک فیلم خارق العاده را می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید