اخبار تکنولوژی

هوش مصنوعی نقش پررنگ‌تری در برنامه Zoom پیدا می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۱۰ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

هوش مصنوعی برای مشتریان بیشتری از برنامه Zoom در دسترس قرار می‌گیرد. شرکت Zoom برنامه‌هایی را برای AI Companion خود معرفی کرده است تا با راه‌اندازی ویژگی‌های جدید و پشتیبانی بهتر، بهره‌وری بیش­تری برای کاربران داشته باشد.

این شرکت تولیدکننده برنامه تماس ویدیویی در اعلامیه‌ای که در آن با افتخار از رسیدن به آمار سه میلیون جلسه آنلاین خبر می‌داد، اعلام کرد که این برنامه اکنون از 32 زبان جدید پشتیبانی می‌کند و قبل از عرضه عمومی، در یک پیش‌نمایش راه‌اندازی می‌شوند.

کاربران AI Companion اکنون می‌توانند سوالات جلسه را به زبان‌های جدید ببینند، به ‌علاوه اینکه خلاصه‌ جلسات را دریافت کنند.

هوش مصنوعی Zoom بدون دریافت هزینه اضافه، بهتر می­‌شود

بر کسی پوشیده نیست که شرکت در کنفرانس‌های ویدیویی برای بسیاری از کاربران در سراسر جهان عادی شده است، اما بسیاری از ما هنوز از سخنرانی در جمع می‌­ترسیم، حتی با این که به راحتی در خانه خودمان نشسته‌­ایم.

برای حل این مشکل، Zoom بخش جدیدی از تجزیه و تحلیل گفتار را به ضبط‌های هوشمند خود اضافه کرده است تا اطلاعاتی در مورد نسبت صحبت کردن به گوش دادن و سرعت صحبت کردن را در اختیار میزبان قرار دهد تا آن‌ها تعامل خود را بهینه‌­تر کنند.

این به‌روزرسانی‌ها قرار است در ماه نوامبر منتشر شوند و کاربران واجد شرایط Zoom آن‌­ها را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. اسمیتا هاشم، مدیر عامل زوم، در مورد تعهد این شرکت به ارزش­‌هایش گفت:

رویکرد فدرالی منحصر به فرد ما، به ما اجازه می­دهد تا به صورت پویا از مدل­‌های مختلف استفاده کنیم و به کاهش هزینه‌­های گسترش هوش مصنوعی و دسترسی گسترده‌­تر به هوش مصنوعی مولد کمک کنیم.

شرکت Zoom می­گوید که بیش از 125000 حساب در حال حاضر از AI Companion استفاده می­‌کنند. همچنین این شرکت اذعان کرد که به بهبود ویژگی‌های موجود و افزودن قابلیت‌های جدید ادامه می‌دهد تا جایگاه خود را به عنوان یکی از برنامه‌های کنفرانس ویدیویی پرطرفدار در جهان حفظ کند.

دیدگاهتان را بنویسید