اخبار بازی

تاریخ انتشار حالت Permadeath بازی Assassin’s Creed Mirage مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

چالش Full Synchronization پس از شکست فایل ذخیره را حذف می‌کند، اما بسته به درجه سختی انتخابی، پاداش‌های تکمیلی جدیدی را پیشنهاد می‌دهد.

یوبی‌سافت پچ به‌روزرسانی 1.0.7 را برای Assassin’s Creed Mirage در 1 اسفند (20 فوریه) ساعت 15:30 بعد از ظهر منتشر کرد. حالت permadeath که مدت‌ها در انتظارش بودیم، چالش Full Synchronization را اضافه می‌کند. بازی در صورت مرگ قهرمان بازی یعنی باسیم یا انجام هر کار غیرقانونی، حتی خروج از مکان‌های مجاز، desynchronize می‌شود.

با این حال، به جای بارگذاری مجدد و ادامه بازی، تجربه شما به طور کامل به پایان می‌رسد. یک صفحه جدید علت مرگ، رتبه Assassin، تعداد دشمنان کشته شده و موارد دیگر را نشان می‌دهد و سپس سیو شما به طور کامل حذف می‌شود. روی بازی کردن با سیستم cross-progression یا ذخیره‌های ابری حساب نکنید، چون هر دو در هنگام اجرای Permadeath غیرفعال می‌شوند.

چالش‌های جدید برای کسانی که چالش Full Synchronization را با سختی‌های مختلف کامل می‌کنند، در دسترس قرار می‌گیرد. در حالت Easy، شما یک نماد را دریافت می‌کنید. در Normal، نشان و لباس ریحان را پاداش می‌گیرید.

یک دور روی Hard بازی را کامل کنید و رنگ قرمز به اضافه شش رنگ جدید برای رنگ آمیزی لباس‌های خاص دریافت می‌کنید. یک ویژگی جدید Outfit نیز در دسترس است و به عنوان Transmog برای بازیکنان عمل می‌کند تا هر چیزی را که می‌خواهند، بپوشند.

بازی Assassin’s Creed Mirage برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان‌، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید