اخبار بازی

نقشه بازی Assassin’s Creed Shadows کوچک‌تر از Valhalla می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

Simon Lemay-Comtois تاکید می‌کند که نقشه بازی Assassin’s Creed Shadows  تقریبا به اندازه Assassin’s Creed Origins خواهد بود.

مدیر بازی Assassin’s Creed Shadows، Simon Lemay-Comtois، بار دیگر تاکید کرد که این بازی ژاپنی از نظر اندازه با مصر در Assassin’s Creed Origins قابل مقایسه خواهد بود. Lemay-Comtois در مصاحبه‌ای با VGC به اندازه نقشه این دو بازی «تقریبا مشابه» اشاره کرد. البته این بدان معناست که ژاپن در بازی Assassin’s Creed Shadows کوچکتر از دنیای Assassin’s Creed Valhalla خواهد بود. این مصاحبه، بیانیه مشابهی را که قبلا توسط توسعه دهنده بیان شده بود، تکرار می‌کند. Lemay-Comtois گفت:

«وسعت نقشه این بازی تقریبا شبیه Origins است، بنابراین از نظر قلمرو کوچکتر از Valhalla خواهد بود. در اطراف ژاپن مقداری آب وجود دارد، اما مانند یونان [اودیسه] نیست (که نیمی از نقشه از آب بود). در مورد ژاپن اینطور نیست. ما خطوط ساحلی را داریم و دریاچه بیوا یک دریاچه بسیار بزرگ است، اما [نقشه] ما تقریبا به اندازه Origins است».

Lemay-Comtois در ادامه در مورد اینکه چگونه نقشه بازی Assassin’s Creed Shadows  با مصر در Assassin’s Creed Origins متفاوت است، صحبت کرد که به دلیل موقعیت مکانی این دو بازی، تفاوت‌های آن‌ها واضح خواهد بود. از سوی دیگر، ژاپن کوه‌ها و دره‌های زیادی دارد. او اذعان کرد:

«ژاپن کوهستانی‌تر است و کوه‌ها و دره‌های کوچک زیادی دارد. ما در سفر خود به ژاپن متوجه شدیم که دره‌ها نقش مهمی در تاریخ ژاپن دارند. در بالای کوه‌های خاص، چندین معبد وجود دارد، اما در بیشتر قسمت‌ها تقریبا مانند درختچه‌ای بسیار شیب‌دار و تسخیرناپذیر هستند که دلیلی برای عبور از آن‌ها وجود ندارد».

این بازی قرار است در قرن شانزدهم اتفاق بیفتد و تمرکز اصلی آن بر مرکز ژاپن است. این پروژه به استودیو اجازه داد تا تمرکز خود را محدود کند و بفهمد که چه مقدار از نقشه ژاپن را برای بازی احتیاج دارد.

دیدگاهتان را بنویسید