اخبار بازی

بازی Astro Bot 12 تا 15 ساعت گیم‌پلی خواهد داشت

بازی Astro Bot 12
نویسنده : دانیال نوروزی۰۲ مرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سازندگان معتقدند که هرگز نگفته‌اند بازی Astro Bot حدود 20 تا 30 ساعت گیم‌پلی خواهد داشت و می‌خواهند این بازی یک تجربه مختصر و باکیفیت باشد.

در حالی که تا پایان تابستان راه زیادی در پیش است، اما فصل پاییز به سرعت نزدیک می‌شود و این به معنای عرضه انحصاری جدید سونی، یعنی بازی Astro Bot است. به عنوان دنباله بازی Astro’s Playroom، این یک ماجراجویی بزرگ با بیش از 80 مرحله، بیش از 300 ربات برای نجات دادن و مقیاس بزرگتر است. با این حال، در رابطه با زمان عرضه بازی، کارگردان خلاق و مدیر استودیو، نیکلاس داوست، اذعان کرد که گیم‌‎پلی این عنوان ۱۲ تا ۱۵ ساعت طول می‌کشد.

Doucet در گفتگو با Julien Chièze در یوتیوب، اذعان کرد که فعالیت‌های اختیاری می‌توانند ساعت‌های بیشتری از گیم‌پلی را پر کنند، اما این تمرکز اصلی بازی نیست:

«در این بازی شخصیت‌های زیادی را جمع‌آوری می‌کنید، اما هرگز تمرکز اصلی ما بر این موضوع نبوده است. ما هرگز نگفتیم که این عنوان باید 20 تا 30 ساعت طول بکشد».

او ادامه داد:

«ما می‌خواهیم بازی‌ای بسازیم که در آن سرعت و تمپو در تمام طول آن ثابت بوده و هر مرحله، به جای داشتن لحظات جذاب انگشت شمار، کیفیت یکسانی داشته باشد. علاوه بر این، در صورت لزوم، تیم طول بازی را کاهش می‌دهد تا از تکرار جلوگیری شود».

این یادآور بیانیه Doucet به مجله EDGE است، جایی که این تیم ابتدا قصد ساخت یک بازی جهان باز را داشت. با این حال، استودیو مذکور ساختار مبتنی بر مراحل را انتخاب کرد، زیرا بیشترین کنترل را بر تنوع بازی ارائه می‌دهد. به این ترتیب، کسانی که بیشتر به دنبال تجربیات خطی و کوتاه هستند، می‌توانند از تجربه این عنوان لذت ببرند.

بازی Astro Bot در تاریخ 16 شهریور (6 سپتامبر) برای پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود. حجم آن تقریبا 66 گیگابایت است و حتی با تمام محتوایی که دارد، Team Asobi تمام DLCهای بازی را به صورت رایگان منتشر خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید