اخبار بازی

بازی Astro Bot مدت کوتاهی پس از انتشار، یک DLC رایگان دریافت خواهد کرد

بازی Astro Bot
نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

Nicolas Doucet، رئیس استودیوی تیم Asobi می‌گوید که DLC بازی Astro Bot شامل مراحل پلتفرمینگ جدید، کوتاه‌ و چالش‌برانگیز خواهد بود.

سونی و تیم توسعه دهنده بازی Astro Bot، از این بازی به عنوان یک پروژه بزرگ یاد می‌کنند و با توجه به اینکه این عنوان قرار است دارای بیش از 80 مرحله و بیش از 300 ربات برای نجات در زمان انتشار باشد، واضح است که در زمینه محتوا کمبودی نخواهد داشت. با این حال، همانطور که مشخص است، استودیو Asobi هنوز محتوای بیشتری را برای این بازی پلتفرمر برنامه‌ریزی کرده است که پس از انتشار نسخه اصلی، به آن اضافه خواهد شد.

Nicolas Doucet، رئیس استودیو Team Asobi در صحبت با IGN اعلام کرد که Astro Bot پس از عرضه، یک DLC رایگان دریافت می‌کند که شامل مراحل جدیدی خواهد بود. داوست در مورد اینکه این DLC چه چیز دیگری را شامل شده یا دقیقا چه زمانی عرضه می‌شود، توضیحی ارائه نداد، اما او گفت که این اطلاعات پس از انتشار بازی اعلام خواهد شد.

اخیرا سونی و Team Asobi بسته الحاقی رایگانی را برای Astro’s Playroom منتشر کرد‌ند که محتویات جدیدی را در اختیار طرفداران این بازی قرار می‌داد. بازی Astro Bot در تاریخ 16  شهریور (6 سپتامبر) برای پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد و با قیمت 60 دلار به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید