اخبار تکنولوژی

ایسوس تکذیب کرد؛ سری زن‌فون هم‌چنان به راه خود ادامه می‌دهد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۷ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

روز قبل گزارشی منتشر شد که حاکی از توقف تولید گوشی‌های سری زن‌فون از سوی شرکت ایسوس بود. اما حالا خود این شرکت با صدور بیانیه‌ای کوتاه، این گزارش را تکذیب کرده و اعلام کرده است که تولید گوشی‌های زنفون را متوقف نخواهد کرد.

طبق بیانیه ایسوس، زن‌فون ۱۰ آخرین گوشی از این سری نیست و این شرکت همچنان به تولید گوشی‌های زن‌فون در کنار سری گیمینگ راگ فون ادامه خواهد داد.

بیانیه ایسوس در پاسخ به شایعات اخیر مبنی بر توقف تولید گوشی‌های زنفون به این شرح است:

«می‌خواهیم به شایعاتی که مدعی شده‌اند زن‌فون ۱۰ آخرین نسل از این سری خواهد بود و تولید محصولات زن‌فون متوقف می‌شود، پاسخ دهیم. این موضوع هیچ اساسی ندارد. ما همچنان دو سری اصلی گوشی هوشمند یعنی راگ فون و زن‌فون را تولید خواهیم کرد. ایسوس به کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند و مشتریان خود متعهد است. لطفا منتظر محصولات ما در سال ۲۰۲۴ باشید.»

یک گزارش رو قبل اشاره داشت که ایسوس به تولید گوشی‌های گیمینگ راگ فون ادامه می‌دهد و منابع زن‌فون را به آن منتقل می‌کند. اما ایسوس در بیانیه خود تاکید کرد که تولید هر دو سری را ادامه خواهد داد و حتی از محصولات جدید در سال ۲۰۲۴ خبر داد.

اگرچه این بیانیه به طور شفاف شایعات را رد می‌کند، اما نمی‌تواند به طور قطع مانع توقف تولید زن‌فون شود. با توجه به ورود زن‌فون ۱۰ به بازار آمریکا، ایسوس مجبور به تکذیب این شایعات بوده است. البته نباید فراموش کرد که ال‌جی هم پیش از توقف تولید گوشی، شایعات را رد می‌کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

آیا ایسوس به تولید گوشی‌های زن‌فون پایان می‌دهد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید