اخبار سینما

زمان پخش قسمت آخر فصل 4 انیمه اتک آن تایتان (Attack on Titan)

زمان پخش قسمت آخر فصل 4 انیمه اتک آن تایتان
نویسنده : سارا محمدی۳۱ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

انیمه اتک آن تایتان (Attack on Titan) اثر هاجیمه ایسایاما و محصول استودیوی ماپا، از مانگایی به همین نام اقباس شده است. فصل چهارم و پایانی انیمه اتک آن تایتان در 3 بخش ساخته و تاکنون 2 بخش 16 و 12 قسمتی از آن پخش شده است. بخش سوم از فصل 4 این انیمه دارای 2 قسمت می باشد که یک قسمت از آن پخش شده است. اگر منتظر فراررسیدن زمان پخش قسمت آخر فصل 4 انیمه حمله به تایتان هستید با مگ تک همراه باشید.

تاریخ انتشار قسمت آخر فصل 4 انیمه حمله به تایتان

Attack on Titan یکی از انیمه های تاثیرگذار در سال‌ های اخیر بوده است، بنابراین طبیعی است که دیدن پایان آن برای همه جذاب باشد و با وجود اینکه فصل چهارم که فصل پایانی حمله به تایتان نیز می باشد به 3 بخش تقسیم شده است طرفداران همچنان شیفته آن هستند. بخش سوم از فصل چهارم انیمه اتک آن تایتان دارای 2 قسمت یک ساعته است. قسمت اول در تاریخ 10 سپتامبر(19 شهریور) منتشر شد و قسمت دوم قرار است در روز شنبه 4 نوامبر 2023 (13 آبان 1402) پخش شود. البته برای دیدن دوبله این انیمه باید بیشتر منتظر باشید زیرا این انیمه ابتدا به زبان ژاپنی عرضه و سپس به زبان های دیگر ترجمه می شود.

سخن پایانی

انیمه حمله به تایتان در دنیایی اتفاق می‌ افتد که در آن بشریت مجبور است در شهرهایی زندگی کند که توسط سه دیوار بزرگ احاطه شده‌ اند تا از آنها در برابر انسان‌ نما های غول‌ پیکر انسان‌خوار محافظت کند. ارن یگر (Eren Yeager) شخصیت اصلی داستان است که قول می دهد تایتان ها که زادگاهش را نابود کرده و مادرش رابه قتل رسانده اند را نابود کند.

پخش فصل چهارم انیمه Attack onTitan در سال 2020 آغاز شد و تاکنون ادامه دارد. اما زمان زیادی تا قسمت آخر فصل 4 انیمه اتک آن تایتان باقی نمانده است و پرونده این انیمه نیز بسته خواهد شد (البته احتمالا).

دیدگاهتان را بنویسید