اخبار سینما

تاریخ اکران آواتار 3؛ داستان و اسامی بازیگران

تاریخ انتشار آواتار 3
نویسنده : سارا محمدی۱۰ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

جیمز کامرون کارگردان آواتار اعلام کرده است قصد دارد سومین قسمت از این فیلم را بسازد. در این مقاله ما هرآنچه در مورد تاریخ اکران آواتار 3 و دیگر جزئیات آن می دانیم را به شما اطلاع می دهیم. جیمز کامرون کارگردان فیلم در مورد داستان این قسمت توضیحات زیادی را بیان نکرده است، اما ما می دانیم که ادامه داستان آواتار 2 در آن روایت خواهد شد و دنیای پاندورا با جزئیات بیشتری به مخاطب معرفی خواهد شد. آواتار 3 با جلوه های بصری خیره کننده، تکنولوژی درجه یک و بازیگران ستاره، به طور قطع به یک شاهکار سینمایی تبدیل خواهد شد که طرفداران نمی خواهند آن را از دست بدهند.

زمان اکران آواتار 3

آواتار 2 تنها در هفته اول اکران به فروش 500 میلیون دلار در باکس آفیس دست یافت. این احتمالات مورد بحث قرار گرفته اند و بر این اساس آواتار 2 ممکن است به گزینه قابل توجه 2 میلیارد دلار آمریکا برسد. با توجه به چنین استقبالی، طبیعی است که جیمز کامرون اکران قسمت سوم را تایید کرده است. علاقه مندان زیادی منتظر تماشای آن هستند و مشتاقانه تاریخ دقیق اکران آن را دنبال می کنند.

آواتار 3 در ابتدا قرار بود در تاریخ 20 دسامبر 2024 در سینماها اکران شود، اما اکران آن یک سال به تعویق افتاده است و طبق آخرین اطلاعات ما قرار است در تاریخ 19 دسامبر 2025 (جمعه 28 آذر 1404) منتشر شود. در صورتی که این تاریخ تغییر کند ما این صفحه را بروزرسانی خواهیم کرد.

نکته جالب این است که فیلمبرداری آواتار 3 همزمان با آواتار 2 The Way of Water انجام شده، اما هنوز کارهای پس از تولید زیادی باقی مانده است.

جان لاندو، تهیه کننده آواتار در مورد علت به تعویق افتادن تاریخ اکران آواتار 3 در توییتر گفت: “هر قسمت از فیلم آواتار یک کار هیجان انگیز اما حماسی است و ما به عنوان فیلمساز برای رسیدن به سطح کیفی مورد نظر تلاش می کنیم و این تلاش زمان می برد.”

نام فیلمآواتار 3
دسته بندیسرگرمی
تاریخ اکران آواتار 216 دسامبر 2022
تاریخ اکران آواتار 319 دسامبر 2025
کارگردانجیمز کامرون
فروش هفته آغازین اکران آواتار 2500 میلیون دلار

گروه بازیگران آواتار 3

اگرچه تولید آواتار 3 همچنان ادامه دارد و قرار نیست تا سال 2025 اکران شود، اما طرفداران مشتاقانه منتظر بازگشت ستاره های مورد علاقه خود در این فیلم هستند. اگرچه هنوز به طور رسمی گروه بازیگران قسمت سوم اعلام نشده است، اما انتظار می رود که سم ورتینگتون در نقش جیک سالی، انسانی که به یک ناوی تبدیل می شود، در قسمت سوم حضور داشته باشد. زویی سالدانا نیز احتمالا در نقش نیتیری، شاهدخت ناوی که عاشق جیک است، در این فیلم حضور خواهد داشت. علاوه بر این، این امکان وجود دارد که سیگورنی ویور در نقش دکتر گریس آگوستین، دانشمندی که برنامه آواتار را آغاز کرد، به فیلم باز گردد. با گروه بازیگران با استعداد و پویای دو قسمت اول، طرفداران انتظار عملکرد خارق العاده دیگر را در قسمت 3 دارند.

کارگردان فیلم، جیمز کامرون شخصیت های جدیدی به آواتار 2 اضافه کرده است و احتمال می رود همین شخصیت ها در آواتار 3 نیز حضور داشته باشند. طرفداران مشتاقانه در انتظار اطلاعات بیشتر در مورد بازیگران قسمت سوم هستند.

فهرست شخصیت های انسانی در فیلم:

  • پارکر سلفریج با بازی جیووانی ریبیسی.
  • مکس پاتل با بازی دیلیپ رائو.
  • دکتر نورم اسپلمن با بازی جوئل دیوید مور.
  • ژنرال فرانسیس آردمور با بازی ادی فالکو
  • کارینا موگ با بازی میشل یو.
  • دکتر ایان گاروین با بازی جمین کلمنت.

شخصیت های ناوی که در آواتار 3 حضور خواهند داشت:

  • جیک سالی با بازی سم ورتینگتون
  • در نقش کری با بازی سیگورنی ویور
  • سالدانا در نقش نیتیری
  • سرهنگ مایلز کواریچ با بازی استیون لانگ
  • Mo’at CCH با بازی پاوندر
  • تونواری با بازی کلیف کورتیس
  • سرجوخه لایل وینفلیت با بازی مت جرالد
  • وارنگ با بازی اونا چاپلین
  • ون دیزل
  • دیوید تیولیس

داستان فیلم آواتار 3

با توجه به داستان آواتار 2، این احتمال وجود دارد که آواتار 3 از همان جایی شروع شود که آواتار 2 به پایان رسیده است یعنی واکنش به تهاجم گسترده انسان ها به پاندورا. از آنجایی که قبیله Water Tribe وجود دارد و دنیای آب جیک و خانواده اش را کاملا پذیرفته اند، با تهدیدهای سرهنگ کوارتز ممکن است جیک و خانواده اش وارد درگیری شوند. از طرف دیگر، لوک و ریا یک رابطه عاشقانه را آغاز می کنند. اما چرا فکر می کنید که آن ها داستانی در مورد رستگاری شخصیت های شرور می نویسند؟

کامرون ادعا می کند که آواتار 3 در نهایت تمام و اکران خواهد شد زیرا تولید آن شروع شده است. با این وجود، اگر آواتار 2 به موفقیت دست نیابد، آیا آواتار 3 ساخته خواهد شد. کامرون بیان می کند: «اگر قسمت دوم سودآور نباشد، یعنی بازار به ما می گوید که که تا سه ماه دیگر کارمان تمام می شود یا این که به نیمه راه رسیده ایم که خود نشانه خوبی است که باید روایت داستان را در قسمت سوم به پایان برسانیم و دیگر هرگز ادامه ندهیم.» همه گیری و نحوه استریم یک شمشیر دو لبه است. کارگردان اضافه می کند: «از زمان نگارش فیلمنامه، دنیا تغییر کرده است. از طرف دیگر، ما می توانیم افراد را برای تماشای قسمت سوم به سینماها برگردانیم تا لذت تماشای فیلم در سینما را یکبار دیگر تجربه کنند. این فیلم همین کار را خواهد کرد. من می خواهم بدانم که در حال حاضر چند نفر مشتاق هستند.»

سخن پایانی

کامرون ادعا می کند که در بدترین حالت آواتار با سه گانه به پایان می رسد. می توان انتظار داشت که احتمال پیشرفت های تکنولوژی در آینده هزینه های ساخت و تولید فیلم را کاهش دهند. تا زمانی که تمام شود، نمی توان واقعا از اتمام آن مطمئن بود. ما اطلاعات جدید مرتبط با فیلم های آواتار را در اختیار شما قرار خواهیم داد. اگر در مورد تاریخ اکران آواتار 3 سوال دارید، در بخش نظرات بنویسید.

اگرچه آواتار 3 همچنان در مرحله تولید است و قرار نیست تا سال 2025 اکران شود، اما طرفداران مشتاقانه منتظر بازگشت ستاره های محبوب خود از دو قسمت قبلی هستند. اگرچه گروه بازیگران قسمت سوم به طور رسمی اعلام نشده است، اما انتظار می رود که سم ورتینگتون یک بار دیگر در نقش جیک سالی،‌ انسانی که به یک ناوی تبدیل شده است بازی کند. علاوه بر او، بازگشت زویی سالدانا در نقش نیتیری، شاهدخت ناوی که عاشق جیک می شود نیز محتمل به نظر می رسد. علاوه بر این، این امکان وجود دارد که سیگورنی ویور در نقش دکتر گریس آگوستین، دانشمندی که برنامه آواتار را آغاز کرد، به فیلم باز گردد. با گروه بازیگران با استعداد و پویای دو قسمت اول، طرفداران انتظار عملکرد خارق العاده دیگر را در قسمت 3 دارند.

دیدگاهتان را بنویسید