اخبار بازی

بازی Avatar: Frontiers of Pandora یک حالت رایگان دریافت خواهد کرد

بازی Avatar: Frontiers of Pandora
نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

حالت رایگان بازی Avatar: Frontiers of Pandora امکان تجربه 5 ساعت از بازی را برایتان فراهم می‌کند، اگرچه بخش Co-op آن در دسترس نیست.

همزمان با عرضه بسته الحاقی The Sky Breaker، Avatar: Frontiers of Pandora از شرکت Massive Entertainment یک حالت آزمایشی رایگان با زمان محدود دریافت کرده است. این حالت آزمایشی تا تاریخ 7 مرداد (28 ژوئیه) برای پلی‌استیشن و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس خواهد بود و می‌توانید تا پنج ساعت بازی را با آن تجربه کنید. البته، پس از رسیدن به Hometree، نمی‌توانید داستان اصلی را ادامه دهید.

حالت Co-op بازی در این نسخه در دسترس نیست و فقط به صورت تک نفره می‌توانید آن را تجربه کنید. کاربران نسخه آزمایشی نیز برای ادامه پیشروی خود بعد از خرید نسخه نهایی، باید حین تجربه این حالت رایگان به اینترنت متصل باشند. طبق معمول، اگر بازی را بخرید، پیشرفت شما از نسخه آزمایشی منتقل می‌شود. در حال حاضر، زمان بدی برای تجربه یک بازی جهان باز سرگرم‌کننده نیست و می‌توانید بسیاری از این عناوین را در تخفیفات تابستانه خریداری کنید.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC در دسترس است. بازی با استقبال بدی از سوی منتقدین روبه‌رو شد و امتیاز 72 را در متاکریتیک بر اساس 86 بررسی نسخه PC کسب کرد. اگرچه آمار فروش بازی هنوز اعلام نشده است، اما ظاهرا 1.9 میلیون نسخه در کمتر از دو ماه فروخته است.

دیدگاهتان را بنویسید