اخبار بازی

بازی Baldur’s Gate 3 به دومین بازی پر دانلود پلی استیشن 5 در ماه سپتامبر تبدیل شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق نمودارهای اخیر سونی، بازی RPG تحسین شده Larian Studios، فروش دیجیتالی زیادی در آمریکای شمالی و اروپا داشته است.

سونی نمودار بیشترین دانلود از فروشگاه پلی استیشن در ماه سپتامبر 2023، از جمله آمار بازی‌های پولی و رایگان را منتشر کرده است. اگرچه NBA 2K24 بر نمودارهای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در آمریکای شمالی و اروپا تسلط داشت، اما Baldur’s Gate 3 به طور شگفت‌آوری در هر دو منطقه، رتبه دوم را در لیست بازی‌های پلی استیشن 5 تصاحب کرد.

استودیو Larian آمار فروش این عنوان را برای پلی استیشن 5 یا PC اعلام نکرده است، اگرچه تایید کرد که بیش از 2.5 میلیون نسخه از بازی در طول دوره دسترسی اولیه آن فروخته شده است. این بازی نقش آفرینی، مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت و به دومین عرضه بزرگ Steam در کل سال تبدیل شد. هرچند بازی Hogwarts Legacy با اختلاف اندکی، از این بازی آمار بهتری داشت.

استودیو Larian قول داده است که بازی Baldur’s Gate 3 را در سال جاری برای ایکس باکس سری اکس و اس عرضه خواهد کرد. قابلیت Split-Screen لوکال برای نسخه ایکس باکس سری اس در دسترس نخواهد بود، اما ممکن است مدتی پس از عرضه، به دست طرفداران برسد. Larian همچنین در حال کار روی اضافه کردن بخش‌های چند نفره و حالت عکاسی (Photo Mode) به بازی است. در ضمن، برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید