اخبار سینما

زمان پخش سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز (Bambaska Biri)

زمان پخش سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز
نویسنده : سارا محمدی۲۲ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بوراک دنیز و هانده ارچل، 6 سال پس از نمایش سریال عشق حرف حالیش نمیشه دوباره در سریال بامباسکا بیری (Bambaska Biri) با هم هم بازی می شوند. اولین قسمت این سریال روز 11 سپتامبر (20 شهریور) منتشر شد. درادامه به معرفی سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز می پردازیم و اطلاعاتی از داستان، بازیگران و زمان پخش سریال ترکی Bambaska Biri با نام انگلیسی (Another person) به معنی شخصی دیگر را با شما به اشتراک می گذاریم.

زمان پخش سریال Bambaska Biri

اولین قسمت از سریال ترکی بامباسکا بیری (Bambaşka Biri) روز دوشنبه 20 شهریور 1402 منتشر شد. هر هفته دوشنبه ساعت 20:30 یک قسمت جدید از این سریال از شبکه ترکی فاکس پخش می شود.

داستان سریال بامباسکا بیری

در این سریال هانده ارچل در نقش یک دادستان عمومی به نام لیلا بازی می کند که می‌ خواهد برای زندگی با پدرش به استانبول برود. حضور در استانبول به او کمک می‌ کند تا پرونده مرموز قتل یک تاجر معروف در شهر را حل کند. لیلا با کنان که یک خبرنگار است آشنا می شود و آن ها عاشق هم می شوند اما لیلا متوجه می شود که کنان دارای مشکلات رفتاری است …

بازیگران سریال ترکی Bambaşka Biri

علاوه بر هانده ارچل و بوراک دنیز، آسلی اورجان در نقش مدیر شبکه‌ بوراک دنیز و گلچین هاتیهان در نقش شاهنده مادر لیلا در این سریال بازی می کنند. نسلیهان یشیلیورک (Neslihan Yeşilyurt) کارگردانی این سریال را بر عهده دارد. دیگر بازیگران این سریال عبارتند از:

موتالیپ موجدجی، مصطفی فرید آکتوغ، محرم جم داوران، مندرس سامانجیلار، دیلشاه دمیر، کاردلن آرناووت‌اوغلو، بگوم آکایا، اوغور اوزونل، برین آریسوی، آسلی اورجان و پولن امره.

دیدگاهتان را بنویسید