اخبار بازی

نسخه‌های قدیمی Battlefield به زودی از لیست فروشگاه‌های نسل هفتمی حذف می‌شوند

بازی Battlefield
نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی‌های زیادی از Battlefield به زودی از فروشگاه‌های دیجیتال حذف خواهند شد و خدمات آنلاین آن‌ها در تاریخ 17 آبان (7 نوامبر) به پایان می‌رسد.

Electronic Arts اعلام کرده است که سه عنوان Battlefield در تاریخ 10 مرداد (31 جولای) از فروشگاه ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 حذف خواهند شد. Battlefield 3، Battlefield 4 و Battlefield: Hardline دیگر در این فروشگاه‌های دیجیتالی در دسترس نخواهند بود، موضوعی که در مورد DLC آن‌ها نیز صدق می‌کند. خدمات آنلاین این عناوین نیز در تاریخ 7 نوامبر به پایان می‌رسد.

البته اگر صاحب هر یک از این بازی‌ها هستید، کمپین‌های تک نفره همچنان قابل بازی خواهند بود. علاوه بر این، پلتفرم‌های دیگر می‌توانند بدون مشکلی به تجربه این بازی‌ها بپردازند. کسانی که هنوز از تجربه Battlefield 3 روی رایانه‌های شخصی یا Battlefield 4 و Hardline در ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 یا PC لذت می برند، می‌توانند بدون هیچ مشکلی به این کار ادامه دهند.

این خبر چند ماه پس از اینکه الکترونیک آرتز تایید کرد، هیچ فصل محتوا دیگری برای Battlefield 2042 منتشر نخواهد شد، اعلام شد. عنوان بعدی این سری هنوز رسما معرفی نشده است. با این حال؛ بزرگترین تیم سازنده تاریخ فرنچایز را دارد که سخت روی آن کار می‌کنند، استودیوهایی از جمله DICE، Motive Studios، Ripple Effect Studios و Criterion Games. اندرو ویلسون، مدیر عامل EA، این پروژه را به عنوان یک بازی سرویس محور فوق‌العاده توصیف کرد، اگرچه جزئیات مربوط به ستینگ و مکانیک‌های این بازی هنوز مشخص نیست. برای اطلاع از به‌روزرسانی‌های بیشتر، ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید