اخبار سینما

مستند بکهام رکورد Netflix در بریتانیا را شکست

مستند بکهام رکورد Netflix در بریتانیا را شکست
نویسنده : تحریریه۲۶ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش مگ تک به نقل از ددلاین، مستند بکهام، که در آن دیوید و ویکتوریا بکهام زندگی خود را به اشتراک می‌گذارند، بزرگترین مخاطب Netflix در سال را در بریتانیا با اختلاف قابل توجهی به دست آورده است.

این سریال که توسط فیشر استیونز کارگردانی شده است، در 4 اکتبر عرضه شد و طبق گفته Barb، نهاد رسمی تحقیقات مخاطبان تلویزیونی بریتانیا، 3.8 میلیون بیننده در هفته منتهی به 8 اکتبر به دست آورد.

قسمت دوم این سریال که توسط Studio 99 و Ventureland تولید شده بود نیز عملکرد خوبی داشت و نزدیک به 2.9 میلیون بیننده داشت.

لازم به ذکر است که این ارقام فقط شامل افرادی می‌شود که از تلویزیون تماشا می‌کنند، به این معنی که تماشای از طریق دستگاه‌های تلفن همراه در این ارقام لحاظ نمی شود.

این دو قسمت بکهام به ترتیب در رتبه‌های 18 و 39 در فهرست Barb از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی بریتانیا در هفته منتهی به 8 اکتبر قرار گرفتند.

برای اطلاع، پربیننده‌ترین برنامه هفته Strictly Come Dancing BBC1 بود که توسط 8.4 میلیون بیننده دیده شد، به این معنی که تقریبا 5 میلیون از بکهام جلوتر بود.

با این حال، بکهام پربیننده‌ترین قسمت برنامه تلویزیونی نتفلیکس در بریتانیا از زمان هری و مگان در دسامبر 2022 بود. سریال پرفروش شاهزاده هری و مگان مارکل با نزدیک به 4.5 میلیون بیننده به نمایش درآمد.

در سال 2023، بکهام بر Luther: The Fallen Sun غلبه کرد که در ماه مارس توسط 3 میلیون نفر تماشا شد.

بکهام همچنین در ایالات متحده عملکرد خوبی داشته است، جایی که برای دومین هفته متوالی با 11.6 میلیون بازدید از 9 تا 15 اکتبر، بر اساس داده های خود Netflix، در جایگاه شماره 1 قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید