اخبار سینما

ساعت پخش برنامه برمودا نجف زاده از شبکه نسیم

ساعت پخش برنامه برمودا نجف زاده از شبکه نسیم
نویسنده : ساناز محمدی۰۲ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

احتمالا تصاویری از حضور مهدی تاج در برنامه تلویزیونی با اجرای کامران نجف زاده را دیده باشید. کامران نجف زاده بعد از 20 سال به کشور بازگشته و به عنوان مجری در برنامه (برمودا) شبکه نسیم حضور دارد. چنانچه علاقه مند به تماشای این برنامه هستید، همراه مگ تک باشید تا ساعت پخش برنامه برمودا نجف زاده از شبکه نسیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

زمان پخش برنامه برمودا شبکه نسیم

برنامه برمودا روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هر هفته ساعت 20 از شبکه نسیم پخش می شود و همچنین می توانید تکرار آن را ساعت 2:34 نیمه شب، 9 صبح و 12:30 ظهر روز بعد تماشا کنید.

کامران نجف زاده که پیش از این به عنوان یک گزارشگر جنجالی شناخته می شد و سال ها در فرانسه و سپس در نیویورک فعالیت داشت، حالا در برنامه ای تلویزیونی به اجرا می پردازد که از شبکه نسیم در حال پخش است و به میزبانی از چهره های پرحاشیه یا شناخته شده قدیمی که مدت ها از رسانه دور بوده اند، می پردازد.

او همچنین سردبیر نویسندگان برنامه برمودا می باشد.

برنامه تلویزیونی برمودا به کارگردانی فواد صفاریان‌ پور با شعار (به وقت پیدا شدن) یک تاک شو صمیمانه است که در آن به ناگفته های زندگی مهمانان پرداخته می شود و صحبت هایی غافلگیرکننده، طنز و حتی شاعرانه رد و بدل می شود.

در هر قسمت از برنامه برمودا یکی از چهره های سرشناس حضور دارند و از زاویه ای متفاوت به زندگی آنها پرداخته می شود.

زمان پخش برنامه برمودا کامران نجف زاده

پخش برنامه برمودا از 30 دی ماه از شبکه نسیم آغاز شده و در اولین قسمت مهدی تاج مهمان این برنامه بود.

اسدالله یکتا و محمدرضا حیاتی دیگر مهمانان این هفته برنامه برمودا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید