اخبار بازی

بازی Black Myth: Wukong ظاهرا قرارداد انحصاری با پلی‌استیشن دارد

بازی Black Myth: Wukong
نویسنده : دانیال نوروزی۰۲ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

پس از تاخیر نسخه ایکس‌باکس بازی Black Myth: Wukong، مایکروسافت گفت که نمی‌تواند درباره معاملاتی که شرکای آن‌ها با دیگران دارند، اظهار نظر کند.

استودیوGame Science  از زمان انتشار تریلر جدید بازی Black Myth: Wukong در جریان رویداد سامر گیم فست، طرفداران زیادی پیدا کرد و بسیاری از افراد، بازی این شرکت را در لیست علاقه‌مندی‌های خود در استیم قرار دادند. در حالی که ظاهرا بازی در مسیر عرضه برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی قرار دارد، استودیو سازنده اعلام کرد که نسخه ایکس‌باکس سری ایکس و اس به تاخیر افتاده است. پرسش‌های متداول در بخش پیش‌خرید نشان داد که سازندگان در حال بهینه‌سازی بازی برای مطابقت با استانداردهای کیفی مایکروسافت هستند.

این اتفاق باعث شد که بسیاری از افراد، سخت افزار ضعیف ایکس‌باکس سری اس را دلیل این تاخیر بدانند. اگرچه Game Science این مورد را رسما تایید نکرده است، اما این اولین باری نیست که این کنسول باعث تاخیر در عرضه بازی‌ها می‌شود. Baldur’s Gate 3 یک نمونه از این بازی‌ها بود. با این حال، Jez Corden از Windows Central، گزارش داد که پس از رویداد ایکس‌باکس، زمزمه‌هایی درباره بسته شدن یک قرارداد دو طرفه بین Game Science و پلی‌استیشن شنیده است.

زمان تایید این معامله و اینکه آیا در تاخیر موثر بوده است یا خیر، هنوز مشخص نیست و هیچ یک از طرفین، بستن قرارداد را به طور رسمی تایید نکرده‌اند. کوردن از اعضای مایکروسافت پرسید که آیا انتشار بازی روی ایکس‌باکس سری اس لغو شده است؟ مایکروسافت به این سوال پاسخی نداد. با این حال، به نظر می‌رسد که احتمال دوم درست باشد. مایکروسافت اظهار داشت که نمی‌تواند در مورد معاملات بین شرکت‌ها صحبت کند:

«ما برای عرضه Black Myth: Wukong برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس هیجان‌زده‌ایم و در حال همکاری با Game Science هستیم تا این بازی را به پلتفرم‌های خود بیاوریم. ما نمی‌توانیم در مورد معامله‌هایی که شرکایمان با دیگر دارندگان پلتفرم انجام می‌دهند، اظهار نظر کنیم، اما همچنان روی تبدیل کردن ایکس‌باکس به بهترین پلتفرم برای گیمرها تمرکز می‌کنیم و بازی‌های فوق‌العاده‌ای را برای آن عرضه خواهیم کرد».

Black Myth: Wukong در تاریخ 30 مرداد (20 آگوست) عرضه می‌شود. اگرچه بازی هیچ پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد داشت، اما Game Science پیش‌تر احتمال ساخت DLC و محتوای پولی برای بازی را رد نکرد. منتظر به‌روزرسانی‌های خبری بیشتر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید