اخبار بازی

بازی Black Myth: Wukong دارای درجات سختی مختلف نخواهد بود

بازی Black Myth: Wukong
نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استودیو Game Science، سازنده بازی مورد انتظار Black Myth: Wukong اخیرا سعی کرده از مقایسه‌ با دیگر عناوین سولزلایک فاصله بگیرد. اگرچه این سازنده می‌گوید که بازی اکشن RPG آن‌‎ها دقیقا یک بازی سولزلایک نیست، اما شباهت‌های زیادی با این زیرژانر دارد. به عنوان مثال، تنها یک سطح دشواری در بازی وجود خواهد داشت.

در صحبت با رسانه VGC، Game Science تایید کرد که Black Myth: Wukong به بازیکنان اجازه تغییر درجه سختی را نمی‌دهد، در حالی که بازیکنان می‌توانند انتظار چالش‌های زیادی را در مراحل مختلف بازی داشته باشند. طبق گفته استودیو، باس‌های زیادی در بازی وجود خواهد داشت و برای از بین بردن آن‌ها، باید آزمون و خطا کنید. این بدین معنی است که احتمالا باس‌های چالش‌برانگیز زیادی برای بازی طراحی شده است. استودیو Game Science گفت:

«شما نمی‌توانید درجه سختی را تغییر دهید، اما سطح سختی کل بازی یکسان نیست. فلسفه کلی این است که بازیکنان مانند یک قهرمان بجنگند. زمانی که در حال توسعه بازی بودیم، مجبور بودیم انتخاب های سخت زیادی داشته باشیم. مسیری که ما انتخاب کردیم این بود که بازیکن را مجبور کنیم تلاش‌های زیادی داشته باشد تا بعد از هر نبرد، به این فکر کند که به طور خاص، بهترین روش مبارزه چیست».

بازی Black Myth: Wukong در تاریخ 30 مرداد 1403 (20 آگوست 2024) برای پلی‌استیشن 5 و PC منتشر خواهد شد. این بازی همچنین برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس در حال توسعه است، اما هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار آن وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید