اخبار بازی

کارکنان بلیزارد برای اولین بار توسط ایکس باکس مورد خطاب قرار گرفتند

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بر اساس گزارش‌ها، تیم مدیریتی ایکس ‌باکس قصد دارد که اعتماد بلیزارد را جلب کند و از این شرکت می‌خواهد که چشم‌اندازها و رویاهای خود را محقق کند.

بلافاصله پس از تکمیل خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، تیم مدیریت ایکس باکس از شرکت بلیزارد اینترتینمنت در ایروین کالیفرنیا بازدید کرد تا برای اولین بار، با کارکنان آن‌ها به صورت مستقیم صحبت کند. به گفته Windows Central، بازدید مدیران ایکس باکس که شامل فیل اسپنسر، مت بوتی، سارا باند و دیگران می‌شد، به ‌عنوان یک ملاقات ساده توصیف شد و اسپنسر به کارکنان گفت که در حال حاضر “هیچ ایده‌ای از آینده” ندارد.

بر اساس این گزارش، این بازدید به خاطر آینده استودیو بوده است و اسپنسر بیان کرد که ایکس باکس در حال حاضر به نیازهای کارکنان بلیزارد گوش می‌دهد و می‌خواهد به استودیو اجازه دهد تا به چشم اندازها و رویاهای خود دست یابد.

مایکروسافت خرید اکتیویژن بلیزارد را در اوایل ماه جاری تکمیل کرد. این شرکت از آن زمان به طور مداوم اعلام کرده است که حداقل یک سال طول می‌کشد تا بازی‌های بلیزارد یا اکتیویژن به صورت کامل برای گیم پس عرضه شوند. اسپنسر همچنین در اوایل این ماه، اعلام کرد که می‌خواهد عناوین قدیمی‌تر اکتیویژن بلیزارد را دوباره بازیابی کند.

دیدگاهتان را بنویسید