اخبار بازی

بلوبرتیم به انتشار محتویات جدید بازی Layers of Fear اشاره می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیو بلوبرتیم می‌گوید که «چیز خاصی» در اختیار دارد و زمان آن رسیده است که اولین «لایه» از رازش را فاش کند. اطلاعات بیشتر به زودی منتشر خواهد!

استودیو بلوبرتیم اوایل سال جاری Layers of Fear را منتشر کرد که به عنوان بازسازی نسخه‌های اول و دوم این سری ترسناک شناخته می‌شد. بسته‌های الحاقی این دو بازی نیز در این نسخه ارائه ‌شد. سازندگان در این بازی از شخصیت The Writer رونمایی کردند.

تیم توسعه دهنده اخیرا تصویری از یک دختر که در حال نواختن پیانو است را در توییتر منتشر کرد و با کنایه گفت:

«ما چیز خاصی را برای شما آماده کرده‌ایم و زمان آن رسیده است که اولین “لایه” از راز خود را فاش کنیم. اخبار بیشتر به زودی منتشر می‌شود… مگر اینکه بتوانید حدس بزنید چه چیزی در راه است».

کلمه “لایه” ظاهرا رابطه مستقیمی با سری Layers of Fear یا لایه‌های ترس دارد. با این حال، همسر The Painter به صراحت به عنوان شخصیت The Pianist در بازسازی 2023 شناخته می‌شود. زمانی که یک نوازنده جوان و خوش آتیه بود، یک آتش سوزی موجب تغییر شکل او شد، به طوری که دیگر قادر به نواختن سازهایش نبود. معلوم نیست که آیا دختری که در تصویر است به پیانیست اشاره دارد یا نه. شاید این تصویر، نوازنده پیانو را در سن جوانی نشان می‌دهد. زمان پاسخ این ابهامات را مشخص خواهد کرد، پس با ما همراه باشید.

بازی Layers of Fear هم اکنون برای ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 5 و PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید