اخبار سینما

اسم شخصیت های اصلی کارتون بچه رئیس (The Boss Baby) با عکس

اسم شخصیت های کارتون بچه رئیس
نویسنده : سارا محمدی۰۸ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تاکنون 4 فصل از انیمیشن محبوب بچه رئیس یا باس بیبی (Boss Baby) منتشر شده است و شخصیت های کارتون بچه رئیس برای اکثر کودکان و بزرگسالان جذاب و دوست داشتنی هستند. وقتی عنوان جدیدترین مجموعه تلویزیونی بچه رئیس «بچه رئیس: بازگشت به گهواره» را می شنوید، انتظار دارید که موضوع در مورد خود بچه رئیس یعنی تد تمپلتون جونیور، ستاره فرنچایز بچه رئیس باشد. اما این مجموعه جدید چیزی فراتر از شخصیت اصلی که یکبار دیگر درگیر ماجراهای مربوط به کودکان می شود را به تصویر می کشد. این مجموعه در مورد اعضای خانواده تد، همکاران، دشمنان و تمام افرادی است که بین بیدار شدن برای خوردن شیر و چرت زدن با آن ها مواجه می شود.

اسم شخصیت های انیمیشن بچه رئیس

اگر آشنایی با شخصیت های انیمیشن بچه رئیس برای شما جذاب است با ما همراه باشید.

تئودور «تد» تمپلتون جونیور (بچه رئیس)

اسم شخصیت های کارتون بچه رئیس: تئودور
  • نام صداپیشه: جی.پی کارلیاک

بچه رئیس اصلی بعد از فیلم اکران شده در سال 2021 تحت عنوان «بچه رئیس: کسب و کار خانوادگی» بزرگ شده است. وقتی در همان ابتدای مجموعه همکارانش او را در شرایط بسیار دشواری قرار می دهند، تد (Ted) باید شیر خشکی مخصوصی را بنوشد که توسط خواهرزاده کوچکش، تینا تهیه شده است. با نوشیدن این شیر خشک او به کودکی خود تبدیل می شود و می تواند از دست دولت مخفی شود. تیم در این مدت نزد برادر و زن برادرش، تیم و کارول می ماند، اما این بیکاری زیاد دوام ندارد. تد به عنوان معاون عملیات به BabyCorp بازمی گردد و به در همین حال تلاش می کند تا گروهی از پرستارهای بچه محلی بدنام یعنی Uncuddleables را از بین ببرد.

تینا تمپلتون با نام مستعار بچه رئیس جدید

اسم شخصیت های کارتون بچه رئیس: تینا تمپلتون
  • نام صداپیشه: مری فابر

تینا خواهرزاده تد است که او نیز برای BabyCorp کار می کند. تینا باهوش، متفکر و سرسخت است و می داند چگونه آنچه می خواهد را به دست آورد، حتی اگر به وسیله گریه کردن جلوی بزرگ ترها باشد. گاهی اوقات، تینا سمت معاونت عملیات در BabyCorp را با دایی خود سهیم می شود. این دو با کمک هم، برای شکست Uncuddleables تلاش می کنند و عشق به کودکان را به همه جا منتقل می کنند.

پرستار کم، بچه مدیر عامل

اسم شخصیت های کارتون بچه رئیس: پرستار کم
  • نام صداپیشه: نیکول بایر

به عنوان مدیرعامل جدید BabyCorp، پرستار کم (NannyCam) یک شخصیت پرانرژی است که از زیردستان خود می خواهد سخت تلاش کنند تا عشق به کودکان در سراسر جهان افزایش یابد. تعجب نکنید که پرستار کم هرازچندگاهی به حمایت مالی نیاز دارد زیرا حمایت مالی Buttsnuggers Diapers برای حفظ و اداره شرکت الزامی است.

تابیتا تمپلتون (Tabitha Templeton)

اسم شخصیت های کارتون بچه رئیس: تابیتا تمپلتون
  • نام صداپیشه: آریانا گرینبلات

تابیتا، بزرگ ترین خواهرزاده تد و بسیار باهوش است. به جرات می توان گفت که تابیتا در هر چیزی که متمرکز می شود، چه در مدرسه و چه در کمک به مشکلات کودکان دیگر، موفق عمل می کند. وقتی تابیتا در اتاق خواب خود مشغول مطالعه یا صحبت کردن با پدرش نیست، از تمام هوش و ذکاوت خود برای مواجه با Uncuddleables استفاده می کند، حتی اگر یکی از آن ها اتفاقا بهترین دوست او باشد.

تیموتی تمپلتون (Timothy)

اسم شخصیت های کارتون بچه رئیس: تیموتی تیم تمپلتون
  • نام صداپیشه: مکس میتلمن

به عنوان پدر تابیتا و تینا، تیموتی یا همان تیم تیم فهمیده و صبور است که به طور خاص به عنوان برادر کوچک تر تد بزرگ شده است. محبت تیم به او اجازه می دهد تا تد را در خانه خود مخفی کند و با شیطنت هایش همراه شود، حتی اگر کمی از حد خود خارج شود.

کارول تمپلتون (Carol Templeton)

اسم شخصیت های کارتون بچه رئیس: کارول تمپلتون
  • نام صداپیشه: کریزیا باخوس

کارول همسر صبور تیم و همتای مناسبی برای اوست. اگرچه تمایلی به نگه داشتن برادر شوهرش در خانه خود ندارد اما با آن کنار می آید، هرچند گاهی اوقات کارهای تد از کنترل خارج می شوند.

The Uncuddleables

Uncuddleables گروهی از پرستارهای بچه محلی است که نیت خوبی ندارند. این گروه متشکل از نوجوانان محلی است که بچه ها را دوست ندارند و می خواهند شادی آن ها را سرکوب کنند. نماد خوش شانسی آن ها یک غاز است که خود بسیار سرگرم کننده است.

شما طرفدار کدامیک از کاراکترهای انیمیشن بچه رئیس هستید؟

مقاله پیشنهادی: کودکان چه کارتون هایی تماشا کنند

دیدگاهتان را بنویسید