اخبار سینما

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو؛ با عکس و معرفی

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو
نویسنده : سارا محمدی۲۴ مرداد ۱۴۰۲
9 دیدگاه

سگ های ولگرد بانگو (Bungo Stray Dogs) یک انیمه محبوب و متفاوت است که نمی توان آن را با هیچ چیز دیگری مقایسه کرد. در این انیمه، برخی از جذاب ترین شخصیت ها با فعالیت های شگفت انگیز به تصویر کشیده شده اند. همین موجب جذابیت این انیمه برای مخاطبان شده است. بنابراین، اگر می خواهید کمی اکشن با کیفیت بالا ببینید، انیمه سگ های ولگرد بانگو بهترین گزینه برای شماست.

با این وجود، طرفداران این انیمه بر این باورند که محبوبیت سگ های ولگرد بانگو به شخصیت هایش وابسته است. به همین دلیل، فهرستی از شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو را تهیه کرده ایم. این فهرست شامل تمام شخصیت های اصلی در انیمه و توضیحاتی مختصر در مورد هر یک از آن هاست.

امیدوارم از آن لذت ببرید.

اسم و عکس تمام شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو

نام دیگر انیمیشن سگ های ولگرد بانگو، سگ های ولگرد ادبی است. اسم شخصیت های این انیمه از شاعران و رمان نویسان معروف ژاپنی الهام گرفته شده است. نام تمام شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو را می توانید در ادامه ببینید.

1. دازای اوسامو (Dazai Osamu)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: دازای اوسامو

دازای اوسامو، که یک کت بلند به رنگ شنی و شلوار بژ با بانداژ دور بدنش می پوشد، یکی از اعضای آژانس کارآگاهی مسلح است. قبل از عضویت در این آژانس، او یک سمت اجرایی در پورت مافیا داشته است. پورت مافیا یک سازمان زیرزمینی است که در آن شخصیت مرموز و چهره شوم موجب موفقیتش شده بود.

مهارت او در متقاعد کردن دیگران، به خصوص از طریق صحبت کردن یکی از خصوصیات برجسته اوست. علاوه بر این، موهبت منحصر به فردی دارد که آن را No Longer Human (دیگر انسان نیستی) می نامند. با این وجود، علیرغم این جنبه تاریک او مافیا را ترک کرد و اکنون برای نجات جان مردم مبارزه می کند.

او این تصمیم را بعد از مرگ دوستش، ساکونوسوکه اودا، گرفت. موها و چشم های قهوه ای تیره از ویژگی های مشخصه دازای اوسامو هستند.

2. ناکاهارا چویا (Nakahara Chuuya)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: ناکاهارا چویا

ناکاهارا چویا یکی از اعضای اجرایی در پورت مافیاست که موهبت Upon the Tainted Sorrow (برای غم و اندوه) را دارد. او فیزیک بدنی کوچک و عضلانی، چشمان خاکستری و موهای نارنجی رنگی دارد. چویا به خاطر خلق و خوی تند و علاقه شدید به مبارزه شناخته می شود و به عنوان قوی ترین رزمی کار در مافیا به حساب می آید.

علیرغم این موضوع، رهبر پورت مافیا یعنی موری به او وابسته است و به او اعتماد دارد. اگرچه چویا می تواند بی رحم باشد، اما ارزش سازش و منطق را می داند و از به کار بردن خشونت بیش از حد در مواقع غیرضروری اجتناب می کند.

3. ادوگاوا رانپو (Edogawa Ranpo)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: ادوگاوا رانپو

ادوگاوا رانپو، یکی دیگر از اعضای آژانس کارآگاهی مسلح است. او علیرغم این که هیچ ابرقدرت خاصی ندارد، اما استعداد استثنایی به عنوان یکی از بهترین کارآگاه های جهان از خود نشان می دهد. همین مهارت باعث شده است تا به شدت مورد توجه پلیس قرار گیرد.

رانپو به توانایی های خود افتخار می کند و همیشه در مورد آن ها صحبت می کند. اگرچه روحیه او شبیه به کودکان و بازیگوش است، اما در شرایط خاص کاملا جدی می شود. او به شدت به دوستانش در آژانس متعهد است و برای حفظ امنیت آن ها دست به هر کاری می زند.

قابلیت ویژه رانپو او را قادر می سازد تا هر گونه رمز و رازی را در عرض چند ثانیه حل کند.

4. آکوتاگاوا ریونوسکه (Akutagawa Ryuunosuke)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: آکوتاگاوا ریونوسکه

آکوتاگاوا ریونوسکه یکی از اعضای ارشد پورت مافیا است که توانایی راشومون دارد. او به عنوان یک فرد بی رحم و ظالم به تصویر کشیده شده است که از ایده بقای شایسته ترین ها پیروی می کند و بر این باور است که قوی ترین ها باید جایگزین ضعیف ترین ها شوند.

هم دشمنان و هم متحدانش از او می ترسند و زیردستانش در گروه مارمولک سیاه (Black Lizard) بیشتر به خاطر عدم ثبات در رفتار و تحمل کم بی کفایتی از او اطاعت می کنند. اگرچه آکوتاگاوا مخالف افراد ضعیف است، اما خشونت غیرضروری را نمی پذیرد و در صورت امکان پیرو قتل سریع و بدون خشونت است. رفتاری آرام و به دور از احساس از او به تصویر کشیده می شود و از هرگونه تعامل اجتماعی دوری می کند.

5. ناکاجیما آتسوشی (Nakajima Atsushi)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: ناکاجیما آتسوشی

ناکاجیما آتسوشی یکی دیگر از اعضای آژانس کارآگاهی مسلح است که با موهای خاکستری روشن، رنگ پریده و هتروکرومیای سگمنتال در نتیجه آزار و اذیت در یتیم خانه مشخص می شود. لباس آتسوشی شامل یک پیراهن سفید دکمه دار، شلوارهای مشکی، دستکش های مشکی، بند شلوار و یک کمربند مشکی بلند است که بعد از پیوستن به آژانس به او داده شده است. او این توانایی را دارد تا به صورت جزئی یا کامل به یک ببر سفید با رگه های سیاه تبدیل شود.

به دلیل گذشته پر از رنج او، کابوس های شبانه و فلش بک هایی را تجربه می کند که زندگی روزمره او را تحت تاثیر قرار می دهند. علیرغم عزت نفس پایین و سادگی، او برای همکاران خود ارزش زیادی قائل است و همواره برای کمک و نجات آن ها آماده است.

6. لوسی مود مونتگومری (Montgomery Lucy Maud)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: لوسی-مود-مونتگومری

حضور این زن فوق العاده لایه ای از هیجان و لذت را به تجربه تماشای انیمه سگ های ولگرد بانگو می افزاید. لوسی مود مونتگومری یکی از اعضای پیشین سازمان آمریکایی Guild است و توانایی او تحت عنوان «Anne of Abyssal Red» باعث می شود که بتواند یک واقعیت جایگزین با عنوان «اتاق آن» درست کند. افرادی که توسط «آن هیولا» دستگیر می شوند در این قلمرو گیر می افتند.

شخصیت پیچیده لوسی را می توان به بدرفتاری هایی که در یتیم خانه متحمل شده است و نقشی که به عنوان یک سرباز در سازمان Guild ایفا کرده است، نسبت داد. او برای پوشاندن ذات حقیقی خود بی ادب و مغرور رفتار می کند، اما آشنایی او با آتسوشی منجر به ایجاد احساسات عاشقانه نسبت به او می شود.

لوسی رنگی پریده، چشمان سبز و موهای زرشکی رنگ بافته شده ای دارد.

7. یوسانو آکیکو (Yosano Akiko)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: یوسانو آکیکو

یکی دیگر از شخصیت های زن اصلی در این انیمه فوق العاده، یوسانو آکیکو نام دارد. او یک پزشک و یکی از اعضای آژانس کارآگاهی مسلح است که موهبت شفابخش نادری به نام Thou Shalt Not Die (تو نباید هرگز بمیری) دارد.

یوسانو یک فمینیست است که به مهارت و توانایی خود در پزشکی افتخار می کند. او معمولا آرام و ساکت به نظر می آید، اما در شرایطی به یک حریف سرسخت تبدیل می شود که گرایش های سادیستی را برای مجازات از خود نشان می دهد.

یوسانو به چیزهای ترسناک و وحشتناک علاقمند است. این تمایل ازطریق لذت بردن از تشریح بیماران و استفاده از توانایی منحصر به فردش در درمان آن ها به تصویر کشیده شده است.

8. ایزومی کیوکا (Izumi Kyouka)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: ایزومی کیوکا

این شخصیت زن به تازگی به گروه ملحق شده است، اما حضور او در همین مدت کوتاه مخاطبان و سایر شخصیت ها در انیمه سگ های ولگرد بانگو را تحت تاثیر قرار داده است. ایزومی کیوکا از پورت مافیا جدا شده و موهبتی را در اختیار دارد که به آن Demon Snow (شیطان برفی) می گویند.

او دختری کوتاه قد با چشمانی آبی و موهای مشکی است که موهای خود را از دو طرف با سنجاق سر به شکل گل می بندد. کیوکا همیشه یک کیمونوی قرمز با طرح جوانه زرد رنگ به تن می کند و یک عروسک خرگوش کوچک و یک گردنبند متصل به گوشی تلفن را همیشه همراه خود حمل می کند. در پورت مافیا، او شخصیت شبیه به عروسک دارد.

9. کونیکیدا دوپو (Kunikida Doppo)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: کونیکیدا دوپو

کونیکیدا دوپو یکی از اعضای آژانس کارآگاه مسلح است که به طرز قابل توجهی در میان شخصیت های دیگر به چشم می آید. او یک مرد جوان بلند قد و لاغر اندام است که همیشه عینک می زند و به ندرت بدون دفترچه یادداشت متمایزش که به نظر می رسد راهنمای نهایی زندگی است، دیده می شود.

او از این دفترچه یادداشت برای اهداف مختلف، ازجمله جمع آوری داده، برنامه ریزی، بهبود جهان و از همه مهم تر در جهت توانایی خود به عنوان یک شاعر بی نظیر (The Matchless Poet) استفاده می کند. او در مورد کار خود بسیار متعهد و دقیق است و همیشه نیاز به سازمان دهی، جمع آوری و برنامه ریزی همه چیز دارد. به همین دلیل در طول تحقیقات کمی سختگیر و جدی به نظر می آید.

10. میازاوا کنجی (Miyazawa Kenji)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: میازاوا کنجی

نفر بعدی در این فهرست یکی دیگر از اعضای آژانس کارآگاهی مسلح است، که یک پسر جوان روستایی است. علیرغم سن پایین، کنجی دارای موهبت Undefeated by the Rain (شکست ناپذیری از باران) است و به دلیل شخصیت دوست داشتنی و خوش برخوردش به محبوبیت دست یافته است.

او باور عمیقی به صداقت دیگران دارد و بسیار مورد توجه ساکنان شهر قرار می گیرد. تربیت روستایی کنجی به او در تحقیقات کمک می کند و در حل پرونده های پیچیده مسیر راه را به او نشان می دهد.

با این وجود، عدم آشنایی و درک مفاهیم شهری پایه اغلب منجر به استفاده از روش های غیرمتعارف حل مسئله توسط کنجی می شود.

11. جین آکوتاگاوا (Gin Akutagawa)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: جین آکوتاگاوا

جین آکوتاگاوا یکی از رهبران بخش مارمولک سیاه در پورت مافیاست و با چشمانی خاکستری تیره و موهای بلند مشکی که بخشی از آن را می بندد و کناره ها را باز می گذارد، به تصویر کشیده شده است. او یک پیراهن خاکستری با یقه وی شکل، شلوار مشکی و یک کت بلند و گشاد مشکی به تن می کند. لباس او با دستکش های قرمز مایل به خاکستری که تا آرنج ادامه دارند، کامل می شود. علاوه بر این ها، یک شال گردن مشکی با یک صلیب سفید و یک ماسک سفید که بینی و دهانش را می پوشاند، ظاهر این شخصیت را شکل می دهند.

قدرت جین در چابکی و پنهان کاری او نهفته است به گونه ای که می تواند خیلی سریع به هدف خود نزدیک شود و بدون هیچ سر و صدایی گلوی او را ببرد.

12. موری اوگای (Mori Ougai)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: موری اوگای

موری اوگای، رئیس پورت مافیاست. او توانایی به نام Vita Sexualis (حیات جنسی) دارد. او یک مرد قد بلند و لاغر اندام با موهای مشکی صاف است که دو طرف صورتش را می پوشاند. در ابتدا، موری به عنوان یک مرد میانسال معمولی و مضطرب به تصویر کشیده می شود، اما با پیشروی داستان انیمه شخصیت بی رحم و ظالم او که لرزه بر تن دشمنان می اندازد، نمایان می شود. او تاکتیک ها و آمادگی فوق العاده ای دارد و همیشه عواقب کارهای خود را در نظر می گیرد. از این نظر، مفیدترین پیامدها را برای کل پورت مافیا به همراه می آورد.

13. فوکوزاوا یوکیچی (Fukuzawa Yukichi)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: فوکوزاوا یوکیچی

فوکوزاوا یوکیچی، رئیس آژانس کاراگاهی مسلح در انیمه سگ های ولگرد بانگو است. او قدی بلند با موهای نقره ای بلند و چشمانی آبی متالیک دارد. او معمولا یک یوکوتای سبز در زیر هائوری مشکی با لبه های سبز رنگ با طرح زیگزاگ به تن می کند.

فوکوزاوا یک فرد جدی و محتاط است که همیشه رفاه تیم خود را در اولویت قرار می دهد و آژانس و اعضای آن را محترم می داند. اقتدار تمام و کمال او بر زیر دستانش در تمام قسمت های انیمه به تصویر کشیده شده است و هاله ای ترسناک منتشر می کند که موجب ترس برخی از اعضای آژانس می شود.

14. تانیزاکی یونیچیرو (Tanizaki Junichirou)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: یونیچیرو تانیزاکی

شخصیت بعدی ما در فهرست شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو، تانیزاکی یونیچیرو نام دارد. او موهبت فوق العاده ای به نام Light Snow (برف سبک) دارد که او را قادر می سازد تا توهماتی در محدوده خاص ایجاد کند و منجر به بارش برف در منطقه مورد نظر شود.

تانیزاکی دارای موهای نارنجی، چشمانی فندقی، رنگ پریده و اندامی لاغر است. علیرغم این که یکی از اعضای محتاط تر آژانس کاراگاهی مسلح به شمار می آید، می تواند به خوبی با شرایط مختلف خود را سازگار کند و همین امر او را برای ماموریت های شناسایی ایده آل می کند.

او برای همکاران و خواهر خود، نائومی، ارزش زیادی قائل است و برای محافظت از آن ها از هر تاکتیکی استفاده می کند.

15. فیتزجرالد فرانسیس اسکات کی (Fitzgerald Francis Scott Key)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: فیتزجرالد فرانسیس اسکات کی

فیتزجرالد فرانسیس اسکات کی یکی از بدنام ترین شخصیت های این مجموعه است. فیتزجرالد به عنوان رئیس Renewed Guild، دسته ای که بعد از فروپاشی Guild اصلی به وجود آمد، به تصویر کشیده می شود. او ظاهری لاغر و بلند اندام با موهای بلوند کوتاه و چشمانی آبی دارد. او معمولا یک پیراهن صورتی، کراوات و کت و شلوار کرمی رنگ به تن می کند که همگی نمایانگر ثروت و اقتدار او هستند.

توانایی او، The Great Fitzgerald (فیتزجرالد بزرگ)، او را قادر می سازد تا قدرت فیزیکی خود را متناسب با مقدار پولی که خرج می کند افزایش دهد. علیرغم رفتار متکبرانه اش، او علاقه شدیدی به خانواده و زیردستانش، به خصوص همسر و دختر مرحومش دارد.

16. تاچیهیرو میچیزو (Tachihara Michizou)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: تاچیهیرو میچیزو

تاچیهیرو میچیزو،‌ آخرین عضو از یگان ویژه Hunting Dogs (سگ های شکارچی) است که به عنوان مامور مخفی وارد دسته پورت مافیا شده است و یکی از رهبران گروه مارمولک سیاه به حساب می آید. سپس، به دستور اوگای موری به جاسوسی برای مافیا در می آید. او توانایی به نام Midwinter Memento دارد.

تاچیهیرو فردی تاثیرگذار و متکبر است و برای حل مشکلات مردم به بی رحمی و تفنگ روی می آورد. علیرغم ظاهر خشن، او همیشه منطقی فکر می کند. شخصیت تاچیهیرو بعد از پیوستن به پورت مافیا نامشخص باقی می ماند، اما هویت او به عنوان پنجمین سگ شکاری فردی باهوش و طرد شده را نشان می دهد.

17. هیگوچی ایچیو (Higuchi Ichiyou)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: هیگوچی ایچیو

هیگوچی یکی دیگر از شخصیت های جذاب انیمه سگ های ولگرد بانگو است که بیشتر به خاطر وفاداریش به محبوبیت رسیده است. هیگوچی ایچیو یکی از اعضای پورت مافیا است و به عنوان دستیار و محافظ آکوتاگاوا ریونوسکه خدمت می کند.

ایچیو یکی از اعضای بی رحم و ترسناک مافیا است که به دشمنان خود هیچ رحم نمی کند و سرعت عمل فوق العاده ای دارد. با این وجود، او خیلی زود پریشان و مردد می شود، به همین دلیل رئیسش باور دارد که او برای کار در مافیا مناسب نیست.

علیرغم این کاستی ها، هیگوچی مصمم و شجاع است و مورد تحسین همکارانش قرار می گیرد. تعهد او به آکوتاگاوا بسیار مشهود است و اغلب به دلیل ضعف جسمانی آکوتاگاوا او کارهایش را انجام می دهد.

18. تانیزاکی نائومی (Tanizaki Naomi)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: نائومی تانیزاکی

تانیزاکی نائومی یک دانش آموز دبیرستانی و خواهر کوچک تر یونیچیرو تانیزاکی است که به عنوان کارمند در دفتر آژانس کارآگاهی مسلح کار می کند. اگرچه این شخصیت هیچ توانایی خاصی ندارد، اما یک دختر شجاع و مصمم است که همیشه در پرونده هایی که جان برادرش در خطر است، خود را درگیر می کند.

او هوش استثنایی و قدرت ذهنی فوق العاده ای دارد و با مشتریان آژانس مودبانه برخورد می کند. مهم ترین ویژگی نائومی عشق شدید و بی قید و شرط به برادر بزرگترش است که فراتر از عشق معمولی یک خواهر به برادر است، به گونه ای از دید خارجی عاشقانه تلقی می شود.

آژانس تصمیم می گیرد که در مورد رابطه آن ها سکوت اختیار کند.

19. کاجی موتوجیرو (Kajii Motojirou)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: کاجی موتوجیرو

کاجی موتوجیرو یکی از اعضای پورت مافیاست که به خاطر تخصصش در مواد منفجره و توانایی منحصر به فردش به نام Lemonade، که از او در برابر آسیب ناشی از بمب های لیمویی شکل محافظت می کند، شناخته شده است.

او اندامی لاغر دارد و اغلب با یک روپوش آزمایشگاهی قدیمی با آستین های فرسوده و یک شال گردن سبز رنگ در تصویر دیده می شود. کاجی مردی به شدت متفاوت و هیجان انگیز است که به علم به خصوص علم فیزیک علاقه خاصی دارد.

او به دانش خود در زمینه فیزیک افتخار می کند و اغلب موارد مفاهیمی مانند مرگ و زندگی و سوالات مرتبط با قدرت خداوند را زیر سوال می برد. کاجی جهان را یکنواخت می بیند و از ساخت بمب های لیمویی برای از بین بردن ناامیدی اش استفاده می کند. او لیمو را به عنوان «ویران کننده دنیای کسل کننده» در نظر می گیرد.

20. هیروتسو ریورو (Hirotsu Ryuurou)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: هیروتسو ریورو

این شخصیت با اعمال و رفتار خود تاثیر ماندگاری بر شما خواهد داشت. هیروستو ریورو یکی از اعضای پورت مافیاست و رهبر واحد مارمولک سیاه به حساب می آید. او مردی بالغ با موهایی خاکستری و ریش و سبیل نوک تیز است. او معمولا با عینک طبی مونوکول چشم راستش را می پوشاند.

علیرغم ذات آرام و بی سر و صدایش، یکی از اعضای باتجربه مافیاست که با بی رحمی با دشمنانش رفتار می کند و با گذشت زمان این بی رحمی در او کمتر نشده است. او با نسبتی از احترام و رسمیت با مخالفانش صحبت می کند.

21. الیز (Elise)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: الیز

الیز با وجود این که کاملا انسان نیست، اما جز جدایی ناپذیر داستان اصلی این فرنچایز به حساب می آید. او تجلی فیزیکی توانایی اوگای موری یعنی حیات جنسی است. الیز به شکل یک دختر جوان رنگ پریده، چشمان آبی روشن و موهای بلوند بلند به تصویر کشیده می شود و اغلب با یک لباس قرمز با لبه های سفید همراه با جوراب های مشکی و خاکستری و مری جین قرمز دیده می شود.

شخصیت او کودکی لوس با تمایلات سادیستی، خلق و خوی نه چندان جالب و بی علاقگی نسبت به شرایطی است که هیچ گونه دخالتی در آن ها ندارد.

22. هارونو کیراکو (Haruno Kirako)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: هارونو-کیراکو

اگرچه به نظر می آید که نقش هارونو کیراکو در این مجموعه جزئی است، اما این حقیقت ندارد. کیراکو یک شخصیت شناخته شده در انیمه سگ های ولگرد بانگو است که به عنوان یک کارمند در دفتر آژانس کارآگاهی مسلح کار می کند.

ظاهر او با موهای قهوه ای فر کوتاه، چشمان سبز زیتونی و عینک هایی با فریم قرمز به تصویر کشیده می شود. لباس کار او شامل یک پیراهن سفید، جلیقه خاکستری و دامن بلند به رنگ سرمه ای است. شخصیت او به خاطر حرفه ای بودن، صمیمیت و قابل اعتماد بودن برجسته می شود، اما به راحتی نادیده گرفته شده و می ترسد.

23. ساساکی نوبوکو (Sasaki Nobuko)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: ساساکی نوبوکو

ساساکی نوبوکو، Azure Apostle (آرک فرستاده لاجوردی)،‌ یک مربی جرم شناسی در دانشگاه توکیو و عاشق پیشین شاه لاجوردی است. هدف او نابودی آژانس کارآگاهی مسلح بعد از مرگ معشوقش است. ساساکی یک زن لاغر اندام رنگ پریده با موهای بلند مشکی است که تا میانه کمرش ادامه دارد. او اغلب یک پیراهن به رنگ کرمی، بولرو سفید، دامن خاکستری روشن، جوراب های مشکی و کفش های پاشنه کوتاه می پوشد.

اگرچه به ظاهر صمیمی، صبور و مهربان به نظر می رسد، اما در واقع فردی تیزبین و مبتکر است که از تخصص خود برای پنهان کردن مجرمان در سایه استفاده می کند.

24. کارل (Karl)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: کارل

در این مجموعه انیمه، ادگار آلن پو یک راکون خانگی به نام کارل دارد. کارل دارای گوش های تیز، خز سیاه و سفید در اطراف چشم ها و بدنی قهوه ای رنگ با رگه های سیاه در اطراف دمش است. اگرچه او به عنوان یک حیوان خانگی دوست داشتنی به تصویر کشیده می شود که دوست دارد توسط دیگران نوازش شود و با آن ها بازی کند، اما همیشه همراه پو دیده می شود و روی سر یا شانه او می نشیند.

در یکی از قسمت ها، او در حال اصلاح رمان پو در دوران هم نوع خواری نشان داده می شود و در صحنه ای دیگر، روی سر رانپو ادوگاوا، یکی دیگر از شخصیت های این انیمه نشسته است.

25. آنگو ساکاگوچی (Ango Sakaguchi)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: آنگو ساکاگوچی

آنگو ساکاگوچی برای بخش ویژه قدرت های غیرمعمول به عنوان یک کارمند دولتی کار می کند. با وجود این که جاسوس این بخش است، اما بسیار برای زندگی ارزش قائل می شود و رفتاری آرام و دلنشین دارد. آنگو دوست اوسامو دازای و ساکونوسوکه اودا است، اما احساس می کند که دازای به فردی نیاز دارد تا او را تحت کنترل خود درآورد. آنگو توانایی Discourse on Decadence را دارد که او را قادر می سازد تا خاطرات اشیا را بخواند.

با این وجود، این توانایی می تواند از نظر ذهنی برای او خسته کننده باشد. در Bar Lupin، نیت واقعی او آشکار می شود و او سعی می کند تا کشمکش های بین خود و آن دو نفر را کم کند.

26. مینورا (Minoura)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: مینورا

مینورا یک افسر پلیس ارشد در همان دپارتمانی است که افسر سوگیموتو حضور دارد. او به خاطر رفتار جدی و خشن شناخته می شود. او موهای کوتاه مشکی دارد و معمولا کت بلند با کراوات می پوشند.

مینورا در دهه چهارم زندگی قرار دارد و چین و چروک های زیادی بر روی صورتش نقش بسته اند. اگرچه او ابتدا رانپو را به عنوان یک تازه کار می دانست، اما اشتباهات خود را می پذیرد و نسبت به دیگران برخورد فروتنانه ای دارد.

گذشته او نامشخص است، اما جانشین یاسویی در دپارتمان پلیس شده است.

27. سوگیموتو (Sugimoto)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: سوگیموتو

سوگیموتو یک افسر پلیس جوان است که با یاماگیوا و مینورا همکاری می کند و در نهایت یاماگیوا را می کشد. او موهای قهوه ای کوتاه و چشمان قهوه ای دارد و یونیفرم پلیس به تن می کند.

علیرغم تازه کار بودن، او تمام تلاش خود را برای بهبود مهارت هایش به کار می گیرد و همیشه از قوانین و مقررات پیروی می کند. با این وجود، گاهی اوقات عصبی و پرخاشگر است. علاوه بر این، او بعد از سه بار رد شدن در آزمون ورودی پلیس از روش های ناخوشایندی برای حفظ جایگاه خود در اداره پلیش استفاده می کند که همین امر طرفدارانی را بین مخاطبان برای او به وجود آورده است.

28. تاگوچی روکوزو (Taguchi Rokuzou)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: روکوزو تاگوچی

تاگوچی روکوزو یک دلال اطلاعاتی است که در ابتدا از دخالت دوپو کونیکیدا در زندگیش احساس نارضایتی می کند، اما به تدریج به آژانس کارآگاهی مسلح برای بدست آوردن اطلاعات کمک می کند. پدر او توسط شاه لاجوردی به قتل می رسد و بعد از مرگ پدرش، کونیکیدا زندگی او را تامین می کند.

اگرچه هیچ توانایی ماوراء طبیعی ندارد، اما مهارت های او در هک و جمع آوری اطلاعات استثنایی است. در طول آرک داستانی لاجوردی، کونیکیدا، دازای و آتسوشی اطلاعاتی از یک فرد ناشناس در مورد یک پرونده آدم ربایی دریافت می کنند و برای جمع آوری اطلاعات بیشتر نزد روکوزو می روند.

29. مادر کیوکا (Kyouka’s Mother)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: مادر کیوکا

در مجموعه انیمه سگ های ولگرد بانگو، مادر کیوکا ایزومی شخصیتی با موهای بلند است که نیمی از موهای خود را می بندد. او یک یوکاتا آبی روشن ساده به تن می کند و توانایی به نام Demon Snow (برف شیطانی) دارد که او را قادر می سازد تا شبحی شمشیر به دست را احضار کند.

او قبل از این که خود را برای محافظت از کیوکا در برابر یک توانایی ناشناخته که کنترل بدن را از او گرفته بود فدا کند، توانایی اش را به دخترش منتقل می کند. والدین کیوکا از دستورات دولت پیروی کرده و از توانایی های خود در جهت کشتن افراد بسیاری استفاده کرده اند.

با این وجود، سه سال پیش توسط آدم کش هایی که توانایی دستکاری در خون را داشتند مورد حمله قرار گرفتند.

30. یاماگیوا (Yamagiwa)

اسم شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو: یاماگیوا

یاماگیوا یک افسر پلیس صادق و شجاع است که در مورد یکی از اعضای فاسد و سیاستمدار گروه تحقیق می کند. او رابطه عاشقانه ای با زیردست خود، سوگیموتو دارد. یک روز، جسد او شناور بر روی آب پیدا می شود و تحقیقات در مورد قتل او توسط رانپو ادوگاوا، آتسوشی و دازای از سوی آژانس کارآگاهی مسلح آغاز می گردد.

یاماگیوا علیرغم اطلاع از خطراتی که تحقیق در مورد این عضو فاسد برایش دارد، مصمم است تا تحقیقات را به پایان برساند. او آماده انجام هر کاری برای برملا کردن حقیقت بود و شور و اشتیاق او به عدالت وصف ناپذیر بود. او عمیقا عاشق سوگیموتو بود و در راه محافظت از او کشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. محمد کاظم گفت:

    به درد نمی‌خوره سگ های شکاری و گروه زوال فرشتگان نبودن
    در واقع لیست باید آپدیت بشه

    1. .. گفت:

      پس اسم فئودور کو

  2. اوتاکو گفت:

    آنگو هست و اوداساکو نیست😂

  3. سوگی گفت:

    افرادی که عضو گروه بره ها بودن رو هم معرقی میکنی

  4. عسل گفت:

    بهترین انیمه ای که دیون همین انیمه بوده ، حتما پیشنهاد می‌کنم همه ببینن

  5. ... گفت:

    خطرناک ترین شخصیت این انیمه رو نگفتید
    کیو که با قدرت نفرین توسط عروسکش به وجود میاد

    1. Gin گفت:

      ولی از کیو خطرناک تر هم داریم

  6. M گفت:

    خطرناک ترین شخصیت این انیمه رو نگفتید
    کیو که با قدرت نفرین توسط عروسکش به وجود میاد