اخبار بازی

تاریخ شروع بتا بازی Call of Duty: Black Ops 6 اعلام شد

بازی Call of Duty: Black Ops 6
نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

نسخه بتا و دسترسی زودهنگام Call of Duty: Black Ops 6 در همه پلتفرم‌ها برای پیش‌خریدکنندگان و مشترکین گیم پس در دسترس خواهد بود.

تاریخ شروع بتای چند نفره Call of Duty: Black Ops 6 مشخص شده است و مایکروسافت رسما وظیفه انتشار و مدیریت این بتا را برعهده خواهد داشت. همچنین تایید شده است که نسخه امسال اولین بازی این سری است که به جای بتا انحصاری، در همه پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود. همانطور که می‌دانید، بتای نسخه‌های سری Call of Duty در چند سال اخیر در انحصار زمانی کنسول‌های پلی‌استیشن قرار داشت.

در اولین قسمت از پادکست رسمی Call of Duty، اعلام شد که نسخه بتا Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ 9 شهریور (30 آگوست) روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌شود و تا 14 شهریور (4 سپتامبر) برقرار است. این نسخه برای همه در دسترس نخواهد بود. تنها کاربران سرویس گیم پس و پیش‌خریدکنندگان در تاریخ اعلام شده به این بتا دسترسی خواهند داشت. پس از آن و یک هفته بعد، بتا عمومی بازی از 16 تا 9 شهریور (6 سپتامبر تا 9 سپتامبر) برای همه فعال خواهد شد.

شرکت Activision هنوز درباره محتویات نسخه بتا صحبت نکرده است، اما احتمالا این جزئیات در روزها و هفته‌های آینده به اشتراک گذاشته می‌شود.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ 4 آبان (25 اکتبر) برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و PC عرضه می‌شود. اگر سطح آلتیمیت گیم‌پس را خریداری کرده باشید، می‌توانید بازی را در روز عرضه در سرویس گیم پس تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید